רשת אופנת TNT לצעירים יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית סתיו- חורף 2007.
מסע הפרסום נאמד בתקציב כולל של כשני מיליון ₪ ונערך באמצעות משרד הפרסום "גלר נסיס".
קמפיין הפרסום בכיכובה של הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס ולצידה הדוגמן האמריקני אמברוז יעלה בסוף חודש ספטמבר ויימשך כחודשיים.
הקמפיין יכלול: שילוט חוצות, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, בעיתונות מקומית ועיתוני נוער, מסע פרסום באתרי אינטרנט והפצת קטלוג ל200,000 בתי אב. כמו כן תערוך TNT מבצעי קד"ם רחבים ברשת.
הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: Real life real fashion, והינו קמפיין זוגי סקסי, בו מככבים הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס והדוגמן האמריקני אמברוז.
אחורי הקמפיין עומד הרעיון של Glam/Trash והוא מתאר מה קורה למגזיני האופנה הזוהרים בסופו של יום, בו גם הם מושלכים לפחי אשפה אן מתגלגלים על מדרכות עירוניות...
גם השנה הקמפיין והקטלוג מציג מסר חתרני ורענן המתאר את המפגש בין צילומי הדוגמנים המושלמים הניבטים ממגזינים זוהרים, לבין הסביבה היומיומית המלוכלכת בה הם מונחים
לדברי מיכה ויעקב הוניגמן בעלי TNT: "רשת TNT גם השנה כבעבר ממשיכה לחזק ולמצב את המותג TNT כמותג, צעיר, בועט, ייחודי הקובע סטנדרט חדש לכל מה שנחשב אופנתי וזאת על-ידי מובילי הקמפיין הדוגמנית הברזילאית דניאלה פריטס והדוגמן האמריקני אמברוז המגלים פנים חדשות ורעננות עם יופי ייחודי, צעיר ומביאים עימם ניחוח של חו"ל ".
עוד מוסיף הוניגמן כי גם קולקציית החורף השנה קובעת סטנדרטים חדשים באופנה הן בתחום הבייסיק, הן בתחום בגדי המועדונים והן בתחום הג'ינסים - שם התרחבנו ועיצבנו ליין של דגמים ייחודיים המתאימים לכל אחד ואחת".
רשת TNT הוקמה בשנת 1999 ונמצאת בבעלות מיכה יעקב הוניגמן לרשת 58 סניפים.