רשת האופנה Crazy Line משיקה לראשונה בישראל "קטלוג אישי" לקולקציית חורף 2007, הפונה באופן ייחודי ואישי לכל לקוחה.
"הקטלוג האישי" החדשני יופץ במקביל לקטלוג הרגיל והוא מכיל פניה ללקוחה בצמוד לפרטים אישיים שלה ושיח בנימה חברית. הטקסטים והעיצוב האישי כוללים שם פרטי, ציון יום-ההולדת, והעדפותיה של הלקוחה, הדגשת פריטים מהקולקציה ועוד.
קרייזי ליין תפיק 90,000 קטלוגים אישיים לחברות מועדון קרייזי ליין - מתוך 120,000 קטלוגים שיופקו בעונת החורף.
לדברי שביט-לוין, השקת הקטלוג האישי מבטאת אסטרטגייה של חיזוק הקשר עם לקוחות הרשת ומתן מענה ממוקד לצרכיהן. הקטלוג האישי הינו יוזמה שיווקית נוספת של חברת הייעוץ SEGMARKETING, המלווה את רשת Crazy Line מזה 3 שנים בכל הקשור לאסטרטגיות שיווק ממוקד לקוחות ותוכניות נאמנות ברשת.
הטכנולוגיה החדשנית של חברת 'אניה שפירא', המתמחה בדיוור ישיר בטכנולוגיות דפוס מתקדמות איפשרה את הפקת הקטלוג האישי לכל לקוחה של רשת קרייזי ליין במטרה להתאים לכל לקוחה את הקטלוג שלה, בהתאם לניתוח הרכישות ומאפיינים נוספים של כל אחת. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת, למעשה, לתפור 'חליפה אישית' לכל אחת ואחת מחברות מועדון הלקוחות. לראשונה בישראל, ניתן להפיק הפקות דפוס דיגיטליות מורכבות באיכות גבוהה ובכמויות גדולות באופן פרסונאלי לחלוטין, בצבע מלא.
נתי שפירא, מנכ"ל חברת אניה שפירא מסר כי: "הפקת הקטלוג החדשני של קרייזי ליין התאפשרה בזכות השימוש בטכנולוגית הדפוס הדיגיטלית המתקדמת של חטיבת HP/Indigo. מכונת הדפוס HP Indigo press היא המובילה בתחום הדיוור הישיר ומאפשרת הפקה משולבת של מוצרי בילינג ושיווק ישיר על גבי כל המדיות הישירות: דיוור, HTML, דוא"ל ו- SMS. הפלטפורמה המתקדמת אשר הותקנה בחברת אניה שפירא, מאפשרת ללקוחות הישראלים להצטרף למגמה כלל עולמית של דיוור ישיר, ממוקד, מפולח ואישי, בהדפסה דיגיטלית משתנה, האיכותית ביותר הקיימת כיום בשוק הדיוור".
עוד מסר נתי שפירא כי "הבחירה ב- HP Indigo press נשענת, בין היתר, על יכולתה להדפיס בצבע מלא באיכות גבוהה מאוד, משני צידי הנייר בו זמנית, במהירויות התואמות גם לצרכי הלקוחות הגדולים ביותר".