מותג דיאט קוקה-קולה החל בפעילות בקמפוסים ובמכללות ברחבי הארץ ברוח הסלוגן של המותג-Do what feels good". במסגרת הפעילות בהשקעה של כ- מיליון שקל, עוצב בקבוק -200 מ"ל על-ידי גרפיק -דיז'ין עם טיפים ייחודיים לסטודנטים ברוח אווירת ה-feel-good שהמותג מעוניין לשדר, תוך הדגשת הקונספט: "תעשו לעצמכם משהו טוב,בכל יום".
עדית פרידמן,מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "המהלך הנוכחי של דיאט קוקה-קולה הותאם במיוחד לפתיחת שנת הלימודים האקדמית ומטרתו המרכזית להזכיר לציבור הרחב של הסטודנטים שגם בלהט הלימודים האינטנסיביים מומלץ לא לשכוח את אותם דברים שעושים לכולנו טוב. גישה זו הובילה אותנו לעצב בקבוק ייחודי המורכב מקולאז' של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של הסטודנטים מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מהחוויה".
הפעילות של דיאט קוקה-קולה תיערך במהלך החודש הקרוב בקמפוסים ובמכללות שברחבי הארץ.