נטורל פורמולה, מבית אגיס, מובילת שוק מוצרי עיצוב השיער, מתחדשת ומשיקה סדרת קרם לחות אקטיבית לעיצוב השיער המאפשרת מראה שיער טבעי ונפלא במשך כל היום. השקת סדרת "GO" כוללת 6 מוצרים ייחודיים המתמחים בעיצוב השיער: קרם לחות לעיצוב תלתלים עגולים, לפתיחת תלתלים, לקיבוע תלתלים, לתלתול טבעי, לחות מוגברת לברק ולחות לשיער חלק וקטיפתי.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי, בהשקעה של שלושה מיליון ₪, בכיכובה של השחקנית / רקדנית - רונה לי שמעון . הקמפיין יעלה בתחילת נובמבר, תחת המסר המרכזי: "קרם לחות אקטיבי לעיצוב למראה שיער טבעי ונפלא לאורך כל היום", באמצעות משרד הפרסום "גליקמן, נטלר, סמסונוב" ויתמקד בקמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ונקודות מכירה.
הקמפיין מציג את מובילת הקמפיין, רונה לי, בפעילות יומיומית אינטנסיבית ובמשך כל הפעילות השיער שלה נראה טבעי ונפלא בזכות השימוש בקרם לחות אקטיבי של נטורל פורמולה. הקמפיין בבימויו של גיא שגיא צולם בטכניקת ONE SHOT.
דינה נבות, סמנכ"לית שיווק חטיבת מוצרי הצריכה באגיס: סדרת "GO" לעיצוב השיער היא פרי פיתוח בלעדי של נטורל פורמולה, ומהווה אבן דרך ראשונה בתהליך רענון המותג, הפורמולות בסדרה מותאמות לסוגי השיער השונים ומתמחות בעיקר בשיער מתולתל, בדרגות תלתול שונות, הודות למחקרים וקבוצות מיקוד שערכנו בקרב צרכניות. הקמפיין בשילוב הבחירה ברונה לי משקפת נאמנה את ערכי המותג: אופנתי, אקטיבי, צעיר ואיכותי. "
קטגוריית עיצוב השיער שוק טיפוח ועיצוב השיער מוערך על-ידי store next עד סוף שנת 2006 בכ-110 M ש"ח. מוצרי קרם לחות לעיצוב שיער ללא שטיפה מהווים כ-54% מהקטגוריה. המותג נטורל פורמולה מהווה כ-50% מהקטגוריה.
על סדרת GO - קרם לחות אקטיבי לעיצוב שיער של נטורל פורמולה
סדרת "GO" לעיצוב השיער, מבוססת על נוסחה ייחודית FITO PROTEIN, פרוטאין צמחי המופק מנבט חיטה, המגן על סיב השערה מפני נזקי זיהום אויר וכימיקלים עימם באה השערה במגע. הפרוטאין הצמחי נצמד לאזורים הפגועים, משקם את הנזקים, בונה הגנה מסביב לשיערך ומעניק לו מגע רך, גמיש ומלא ברק. מוצרי הסדרה אקטיביים ומעניקים מראה שיער טבעי ונפלא למשך כל היום.