X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת "AHAVA"
▪  ▪  ▪

חברת "AHAVA" במהלך שיווקי חדשני, במהלכו כותבים הבלוגרים הפופולריים ביותר בישראל ככל העולה על רוחם, על חבילת מוצרים של החברה.
החברה פנתה לכ-70 בלוגרים מהנקראים ביותר והציעה להם לקבל חבילת טיפוח של מוצרי "AHAVA", ולכתוב עליהם בבלוג שלהם ככל העולה על רוחם. המהלך השיווקי של החברה, אשר התבצע באמצעות חברת האינטראקטיב "twisted", יצר לאחרונה דיון סוער בבלוגוספירה, אשר גלש גם לדפי העיתונות הכתובה.
חלק מהשאלות שעלו והסעירו את הרוחות בעקבות ההצעה היו האם נכון להתייחס לבלוגרים כאל עיתונאים? והאם הכנסת המימד הצרכני לעולם הזה, יהרוס אותו.
בבסיס העניין עומדת עלייה דרמטית בחשיפה לאינטרנט ולבלוגים על חשבון המדיה הוותיקה והמערכתית. שינוי זה מחייב מחשבה מחדש של כל חברה בנוגע לאסטרטגיה השיווקית והפרסומית שלה.
עד כה התרכז בארץ הפרסום באינטרנט בעיקר בבאנרים, אולם כעת המגמה שמסתמנת בעולם, הסתמכות על בלוגרים כמנהיגי דעה, מגיעה גם לישראל.
חברת "AHAVA" היא בין המובילות את הדרך האלקטרונית החדשה, אשר מעוררת מחלוקת ערה בקרב אנשי שיווק רבים.
אוהד ברגר, מנהל תקשורת שיווקית של "AHAVA": "אנו בטוחים באיכות הגבוהה של מוצרי "AHAVA" ולכן לא הייתה לנו בעיה עם הכתיבה החופשית של הבלוגרים. המהלך השיווקי החדשני מראה תוצאות כבר היום. אי אפשר להתעלם מהשיחה שנוצרה סביב המותג בעקבות המהלך בזמן הקצר שעבר. רוב הפוסטים מכילים ביקורות חיוביות על המוצרים ומאחרים, אנחנו לומדים על הדרכים לשיפור המוצרים".
אלון מוליאן, מנכ"ל “twisted” והוגה הפרויקט: "המהלך השיווקי אשר יזמנו עבור חברתAHAVA מעורר מחלוקת צפויה, וזאת בעקבות החדשנות והשינוי המהותי שהוא עומד לחולל בכל מה שקשור לפרסום ויחסי ציבור ברשת".

תאריך:  02/11/2006   |   עודכן:  02/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il