חברת "בליסטקס", יצרנית שפתוני לחות הפופולאריים בעולם מעלה קמפיין באמצעות המשווקת הישראלית, חברת "מדיליין", לרגל השקת השפתון המבריק Lip splash Bilstex.
קמפיין האינטרנט בהיקף 180,000 שקל תוכנן על-ידי Y&R אינטראקטיב מקבצות שלמור אבנון עמיחי. הקמפיין יתבסס על תחרות לבחירת הישראלית בעלת השפתיים היפות. באמצעות הרשמה בכתובת האינטרנט
www.tapuz.co.il/blistex ניתן להציג את תמונות המועמדות.
לזוכה במקום הראשון תעניק סוכנות הדוגמנות MC2 יום צילומים, "בוק" וחוזה דוגמנות ל- 3 שנים.