חברת ש. שסטוביץ בע"מ, יבואנית מותג "קולגייט" המוביל את תחום היגיינת הפה בארץ ובעולם, יוצאת מחר 8.11.06 בקמפיין פרסומי חדש למשחת השיניים "קולגייט למניעת עששת" בהשקעה מדווחת של כ- 3.5 מיליון שקל, תחת הסיסמא המובילה: "קולגייט - להגנה יעילה פי 2 מפני עששת".
הקמפיין מתבסס על טכניקה של טסטמוניאל (עדות) ומציג רופאת שיניים מוסמכת המסבירה על תופעת העששת וממליצה על משחת השיניים קולגייט כיעילה פי 2 למניעת עששת - גם ללקוח הכי חשוב שלה - בנה.
המחקרים מציינים כי "עששת הנה עדיין הבעיה הגדולה בכל הקשור לבריאות הפה ברוב המדינות המתועשות אשר משפיע על בין 60% - 90% מכלל תלמידי ב"יס וגם על הרוב המובהק של המבוגרים".
נתונים גרפיים מראים כי עששת הנה מחלה שכיחה בכל אזורי העולם.
אפילו במדינות מתקדמות כמו אמריקה שהצהירה על ירידה דרמטית בעששת. ראוי לציין כי עששת ילדים עדיין קיימת ברמת "מגיפה".
הקמפיין החדש, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R", צפוי לעלות לאוויר בשמיני לנובמבר בסרטון פרסום באורך 30 שניות בערוצים 2 ו- 10 ובשילוט בנקודות המכירה.
שוק משחות השיניים בישראל עומד על כ- 160 מיליון שקל, קולגייט מוביל עם נתח שוק של 53% כאשר נתח השוק של קולגייט בסגמנט המשחות הבסיסיות הינו 59.8% (על-פי דוח נילסן כספי שנתי 9/2006).