חברת "סלטי צבר" יוצאת בקמפיין טלוויזיה להשקת מהדורת חורף ים תיכונית הכוללת ארבעה מוצרים: "חומוס פארדיס"- חומוס עם תוספת של גרגירי חומוס בפלפל שיפקה שפותח בהשראת משפחה מכפר פארדיס, "חציל ירושלמי"- חציל במיונז עם ביצה קשה ובצל ירוק המבוסס על מתכון ירושלמי שפותח בעקבות חצילים שהיו בכמות מוגבלת והחלטה של רגע להוסיף ביצה קשה...
"חציל סלוניקי"- חציל על האש עם ירקות טריים ו"כרוב ים תיכוני"- סלט כרוב עם גזר ושמיר שמוגש במרבית המסעדות "על האש" . הקמפיין הוא קמפיין המשך לקמפיין "שכונת חיים" בתקציב של 2 מיליון ש"ח.
משרד הפרסום- מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות- יעל ברזם
סמנכ"ל קריאייטיב- טל רביב
מנהלת קריאייטיב- סיגל עבודי
סופרווייזר- סער נעים
תקציבאית- מעיין פחימה
מנהלת הפקות TV- תמי כץ זדה
מנהלת הפקה- אידית לוי
פלנרית- רותי שבת
טראפיק- לירון ששון
בית פוסט- ברודקאסט
חברת הפקה- ראבל
מנהלת פרסום סלטי צבר- בילי ינקו