מותג החיתולים פמפרס יוצא בקמפיין שיווקי חדש תחת הכותרת "יובש שלא הכרת, אפילו כשאתה נופל על הטוסיק".
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום SAATCHI & SAATCHI אינטראקטיב, יכלול קמפיין אינטרנטי, במסגרתו מתבקשים הגולשים, לנחש כמה פעמים תינוק נופל לפני שהוא לומד לעמוד וללכת, ויכולים לזכות בחיתולי פמפרס לחודשיים.
לדברי יעל יגלום, מנהלת תחום מוצרי הנייר בפרוקטר וגמבל ישראל, "מטרת הקמפיין הינה להדגיש את הייחודיות של 'השכבה האקסטרה יבשה' לפמפרס בקליטת נוזלי התינוק, גם כאשר הוא נופל מספר רב של פעמים ועל-ידי כך מופעל לחץ של החיתול על עור התינוק. הקמפיין נועד להעניק להורים ולמטפלים מידע על התפתחות התינוק, עד שהוא לומד לעמוד וללכת, והוא חלק מתהליך ביסוסו של פמפרס כמומחה הגדול ביותר, בתחום התפתחות התינוקות".
אתר
www.Pampers.co.il - עולם התינוקות של פמפרס, מבוסס על מחקרים ונתונים של מכון המחקר העולמי של פמפרס. באתר מאמרים מקצועיים פרי עטם של מיטב המומחים להורות בעולם, בנושאי התפתחות, שינה, תזונה, בריאות ומשחק, קו פתוח לשאלות לפסיכולוגית התפתחותית, קטגוריה אינטראקטיבית מלהיבה, בה יכול הגולש לחוות, דרך עיני התינוק רגעים מרכזיים בשלבי ההתפתחות ועוד, כאשר התוכן מחולק לשלב ההריון ולשלושת השלבים בהתפתחות התינוק: הריון, שלב הינקות, שלב הזחילה ושלב ההליכה.