X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קוקה-קולה ישראל
▪  ▪  ▪

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין ייחודי למותג קינלי סודה - KINLEY SODA, הממשיך למנף את הקונספט "Less is more".
המהלך, פרי עבודה משותפת של צוות המותג קינלי סודה, משרד הפרסום - שלמור, אבנון, עמיחי וחברת המדיה - קאראט מדיה 1, בהשקעה של כ- 150,000 ₪, כולל מודעת עיתונות ייחודית למותג קינלי סודה בעיתון גלובס ביום חמישי (23/11).
המודעה תורכב מסט של 4 תחתיות שונות לכוסות המשדרות את אסטרטגיית המותג קינלי סודה less is more, באמצעות אימג'ים מרהיבים המבטאים סיטואציות בהן הפחות הוא היותר. הסט יוצע כמתנה לקוראים.
דורון ארד, מנהל מותג קינלי סודה: "הקמפיין הנוכחי ממשיך את תהליך הבידול של המותג בשוק המשקאות המוגזים תוך הדגשת ערכיו המרכזיים: עוצמה פנימית ומינימליזם. המהלך הנוכחי חדשני ויוצא דופן לא רק בעצם חלוקת התחתיות לכל קוראי העיתון אלא גם באופן בו נצרף את התחתיות לעיתון. סט התחתיות הוא חלק בלתי נפרד ממודעת פרסום של קינלי סודה ולמעשה - מודבק אל המודעה באופן בו יוכלו הקוראים להסירו מעל גבי העיתון ולשמרו. זהו מהלך חדשני וייחודי בו מודעת הפרסום בעיתון היא הרבה מעבר למודעה ומהווה גם את הפלטפורמה לחלוקת give away לצרכנים".
מנתוני החברה המרכזית לייצור משקאות קלים עולה כי שוק הסודה בישראל מהווה כ- 10% מכלל קטגורית המשקאות המוגזים בישראל. שוק זה גדל בכ- 14% בשנת 2006 וצפוי להמשיך לצמוח גם בשנת 2007. נתח השוק של קינלי סודה מהווה כיום כ- 42% מהקטגוריה.
קרדיטים:
מנהל מותג קינלי סודה: דורון ארד
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי.
מנהל קריאטיב: צורן גולן.
צוות קריאטיב: עמית גל, אורי דגן.
סופרוויזר: אדם אבנון.
תקציבאית: אלין בלו.
חברת מדיה: קאראט מדיה 1.

תאריך:  22/11/2006   |   עודכן:  22/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il