X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מחלבות גד
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בעקבות השלמת מהלך המיתוג החדש של חב' "מחלבות גד" שהושק לפני כ- 5 שנים במגזר הכללי וכלל מיצוב תדמיתי של החברה, הרחבת מגוון המוצרים והרחבת פלח השוק נכנסת "מחלבות גד" למהלך שיווקי נוסף - כניסה למגזר החרדי ולרשתות החרדיות.
מר עזרא כהן מנכ"ל "מחלבות גד" מציין, שבמהלך 6 החודשים האחרונים השקיעה החברה כ- 2 מיליון ש"ח ומשאבים רבים להכשרת קווים, רפתות מייצרות, חומרי גלם, חומרי אריזה והשגת כשרויות הבד"צ במטרה לשווק למגזר החרדי הכולל כ- 120 אלף בתי אב ולמעלה מ- 750 אלף נפש.
החברה תיכנס בשלב הראשון למגזר החרדי עם מגוון של למעלה מ-35 מוצרים שונים מסדרת הבולגריות, הלבנה, הצפתיות, פטה, ריקוטה, יוגורט עזים ועוד.
המוצרים ישווקו בשוק המאורגן ברשתות - "שפע שוק", "אלף", "זול פה", "ברכל" ונקודות מכירה נוספות.
מר כהן מוסיף עוד, שהמהלך כולל שדרוג מספר המוצרים שהותאמו לקהל המטרה במגזר החרדי וכולל הגדלת נפח האריזות המתאימה לצריכת המזון האופיינית למשפחה במגזר החרדי. חלק מהאריזות הוגדלו מ- 250 גרם ו- 350 גרם במגזר הכללי ל- 500 גרם במגזר החרדי. יוצרו אריזות חדשות עבור המגזר.
אפיון ופילוח הצרכים והביקושים של הטעמים המאפיינים צריכה משפחתית מראה שבקטגוריית הגבינות המיוחדות שעונה לצרכים של אירוח ואכילה במסגרת המשפחה וצריכה אישית "פנויה" במגזר החרדי ואינה מכילה מספר שחקנים רב כפי שניתן למצוא בשוק הכללי. בשוק הכללי- גם במעדניות וגם על המדף ניתן למצוא מגוון רב, ו"מחלבות גד" נותנת מענה לכך במגזר החרדי ע"י התמחותה בגבינות המיוחדות.
רמת המודעות במגזר החרדי למוצרי חלב עזים ויתרונותיו גבוהה יותר מאשר באוכלוסיה הכללית וגם כאן "מחלבות גד" מגיעה עם יתרון במגוון מוצרים.
במחקרי שוק שערכה החברה עלה שהצפתית בעלת המרקם המיוחד והטעם העדין והרך והריקוטה המועשרת בסידן נמצאות במרכז הצריכה של הגבינות המיוחדות הן במשפחה והן באירועים .במגזר החרדי ישנן מספר רב של אירועים המצריכים צריכת מוצרי חלב מוגברת כגון תשעת הימים שבין ראש חודש אב לתשעה באב- עקב האיסור לאכול בשר, שבועות- חג החלב, "עונג שבת" - רכישת מעדנים,שבתות הקיץ- סעודה שלישית חלבית, "בין הזמנים" ועוד.
רמות המחירים למגזר החרדי תואמות את מחירי השוק הכללי למרות תוספת ההשקעה והמשאבים שמאפיינים את התאמתם למגזר כגון: חומרי גלם, אריזה, הכשרים וכיוצ"ב. המטרה היא להגיע להתנסות וחדירה מירבית למגזר.
חב' "מחלבות גד" מסמנת את שנת 2007 כשנת ההשקה וחדירה למגזר החרדי והתחזית שבסוף שנת 2007 תשווה את נתחי השוק בקטגוריות השונות במגזר הכללי לנתחי השוק במגזר החרדי. הצפי להגיע ל- 30 מיליון ש"ח מכירות במגזר החרדי.
מר שלומי אילון סמנכ"ל השיווק מציין, שבשלב השני של כניסה של חב' "מחלבות גד" למגזר החרדי יהיה הגדלת המגוון של המוצרים היועדים לשוק המוסדי/מקצועי בהכשר "בד"צ מהדרין". החדירה ממונפת גם לשווקים יהודיים בעולם הצורכים מוצרי "בד"צ מהדרין" והכשר "OU" (הכשר המיועד ליצוא, לארה"ב בעיקר) לשוק הכשר היהודי והישראלי בארה"ב ובאירופה. בימים אלה "מחלבות גד" כבר החלה בשיווק והפצה לשוק האמריקני ובעקבות תערוכת "כושר פאסט" גד תחזק את ההפצה לשוק היהודי בחו"ל.
פילוח שוק מוצרי החלב במגזר החרדי:
שוק המעדניות - 218 מיליון ש"ח
שוק הגבינות הלבנות - 136 מיליון ש"ח
שוק היוגורט פרי - 109 מיליון ש"ח
שוק היוגורט הלבן - 89 מיליון ש"ח
שוק השמנות - 18 מיליון ש"ח
שוק הלבנה - 6 מיליון ש"ח
שוק גבינות האירוח - 9 מיליון ש"ח.
פרופיל חברת "מחלבות גד"
"מחלבות גד" הוקמו ב- 1980 בישראל. למרות היותן מחלבות המשתמשות בקדמת הטכנולוגיה המודרנית ובידע בלעדי שנרכש בעולם, ב"מחלבות גד" ממשיך תהליך ייצור הגבינות להישען על סודות מקצועיים שעוברים שנים מאב לבן.
חב' "מחלבות גד" הינה בבעלות משפחת כהן ומנוהלת ע"י עזרא כהן שהינו הדור הרביעי העוסק בייצור מוצרי חלב. חב' "מחלבות גד" שהינה המחלבה ה- 4 בגודלה בישראל משווקת למעלה מ- 200 מוצרים שונים ומחזור פעילותה בשנת 2006 יהיה למעלה מ- 200 מיליון ש"ח.

תאריך:  22/11/2006   |   עודכן:  22/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il