חברת "מפה" מעלה קמפיין פרסומי בהיקף של 50 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום "צדר". הקמפיין מופנה לשוק המוסדי של בעלי ומנהלי שיווק של חברות ומתמקד בעיתוני כלכלה ועסקים ודיוור ישיר ל-11 אלף חברות, גופים עסקיים ומקבלי החלטות בישראל.
מנהל השיווק של "מפה", חיים אזאצ'י, מסר שהשוק המוסדי הוא המרכזי והגדול מבין תחומי הפעילות של החברה. המכירות לחברות צמחו בשנתיים האחרונות ב-90% והגיעו השנה לשמונה מיליון שקל - למעלה ממחצית מכלל המכירות של מפה.
הקמפיין מקדם את מכירת המפות היעודיות הנושאות עליהן מסרים שיווקים של חברות שונות, נקודות מכירה, אתרים מיוחדים בישראל וכל מידע אחר. המפות השיווקיות נועדו לחלוקה ללקוחות בארץ ובחו"ל. את הקמפיין מובילות מספר סיסמאות: "המותג שלך על המפה", "לכל קד"ם המפה שלו" ו-"1.3 מיליון לקוחות מחייכים ומה איתך?".
לדברי אזאצ'י, הקמפיין כוון לסוף השנה כדי לאפשר למנהלי שיווק לבצע את העסקות במסגרת השנה הנוכחית או לכלול את קידום המכירות באמצעות מפות שיווקיות בתוכנית העבודה לשנה הבאה.
חברת "מפה" מתמחה בהוצאה לאור של ספרים, מדריכים ומפות ובעלת אתר האינטרנט
www.mapa.co.il - אתר בילויים ופנאי. כן מפעילה החברה את מאגר המידע Gisrael המספק תוכן גיאוגרפי לכל מכשירי הניווט ולרוב משרדי הממשלה, הארגונים והחברות הגדולות.