X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סקיולייף
▪  ▪  ▪

חברת סקיולייף, הגדולה והוותיקה בישראל למתן שירותי סיוע לבני גיל הזהב ומפעילת שירות 'לחצן הזהב' - חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת 'מבושלת' ממבוא חורון, לאספקת ארוחות מצוננות במגשיות ל-60 אלף מנויי החברה, בשווי כולל של מיליון דולר בשנה.
חברת 'מבושלת' עוסקת באספקת ארוחות מוכנות לשוק המוסדי, לצה"ל, למפעלי תעשייה, למוסדות חינוך, לבתי אבות ולציבור הרחב.
במסגרת ההסכם, תפעיל 'סקיולייף' עבור לקוחותיה שירות 'חמים וטעימלי' ותספק להם, באמצעות 'מבושלת', ארוחות מצוננות וטריות, על פי הדרישות התזונתיות לבני גיל הזהב.
לדברי דני דויסון, מנכ"ל 'סקיולייף', בכוונת החברה למנף את ההסכם עם 'מבושלת' לצורך פנייה לקהלי יעד חדשים ולהציע להם את שירות 'חמים וטעימלי' של החברה. הכוונה, לדברי דויסון, היא בעיקר לקהל ההורים ל'ילדי מפתח', להם מציעה החברה אספקת ארוחות מוכנות, מזינות וקלות לחימום, לילדים המגיעים מבית הספר בשעות הצהריים.
הארוחות המצוננות יהוו תחליף - כך מאמינים בחברה - "לתזונת הג'אנק" הזמינה מאוד, בעיקר אצל ילדים שהוריהם אינם בבית בשעות ארוחת הצהריים.
לדברי דויסון, בפיילוט שקיימה החברה באזור גוש דן, נרשמה התעניינות רבה בשירות ונרשמו משפחות רבות המבקשות לקבל לביתן ארוחות חמות לילדי המשפחה. בעקבות הצלחת הפיילוט, בכוונת 'סקיולייף' להציע את השירות למשפחות נוספות ברחבי הארץ. דויסון מעריך כי בתוך חודשיים ולאור ההערכה כי בחודשי החורף ישנה דרישה גבוהה יותר לארוחות חמות ומזינות, תצליח החברה להכפיל את מספר המשפחות המצטרפות ובכך להכפיל את היקף ההסכם עם 'מבושלת'.

תאריך:  26/11/2006   |   עודכן:  26/11/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il