סימילאק יוצאת במהלך שיווקי חדש לביסוס המותג "סימילאק בייבי קולג'" אשר הושק לפני כחודשיים בארוע התפתחות בן שלושה ימים, באוניברסיטת תל אביב וכלל הרצאות וסדנאות חוויתיות להורים ותינוקות מפי טובי המומחים הישראלים בתחום התפתחות התינוק , ביניהם- פסיכולוגים, מטפלים בתנועה, קלינאי תקשורת, פיזיותרפיסטים ועוד.
במסגרת המהלך החדש מושק ערוץ אינטרנטי חדש "סימילאק בייבי קולג'", ידידותי למשתמש וצבעוני, הכולל את תקצירי ההרצאות, המתייחסות ל- 5 תחומי התפתחות - תקשורת תינוקות; התפתחות מוטורית; התפתחות קוגנטיבית; התפתחות רגשית והתפתחות באמצעות תזונה.
עוד כולל הערוץ סרטונים קצרים מתוך הסדנאות בתחומים כמו יוגה ושיאצו לתינוקות; נפלאות המגע; מוסיכיף ועוד..., תוך דגש על שנת החיים הראשונה של התינוק.
הערוץ החדש מהווה חלק מאתר ההריון והלידה של סימילאק - similac.co.il אשר הושק לפני כשנה.
"מטרת המהלך הנוכחי הינה להעמיק, להרחיב ולהנגיש להורים את המידע העדכני ביותר בנושא התפתחות תינוקות", מציינת שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה בחברת אבוט, יצרנית סימילאק. "בארוע ההתפתחות הענק "סימילאק בייבי קולג'" שערכנו באוניברסיטת תל אביב השתתפו הורים רבים, שהביעו שביעות רצון גבוהה מתכני הארוע. זה הוביל אותנו ליצור את הערוץ האינטרנטי שיאפשר להורים שלא נכחו באירוע ליהנות מהידע הרב המוגש מפי אנשי המקצוע המובילים בארץ".
השקת הערוץ תלווה בקמפיין פרסום ברשת באמצעות חברת אידיאולוג'יק , למשך כשבועיים.
ההשקעה הכוללת של המהלך מוערכת בכ- 50 אלף דולר.
תחליף החלב סימילאק מיוצר על-ידי אבוט (ABBOTT), חברת התרופות הבינלאומית, מהמובילות בעולם ומשווק בישראל על-ידי חברת פרומדיקו.