סוכריות PEZ, וסוכריות הגומי טרולי תעמודנה במרכזו של קמפיין אינטרנט "המתיחה הגדולה עם טרולי ו-PEZ", שיציע, החל מהיום, משחקים אינטראקטיביים לילדים, בהשקעה של 100 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום ג. קיד&young המוביל בתחום הילדים והנוער. הפעילות האינטראקטיבית של PEZ וטרולי לילדים תתקיים באמצעות אתר "Mini site ייעודי שיציע שלושה עוגני התרחשות, המשלבים את דמויות PEZ וטרולי ונושאי פרסים: תחרות סרטי מתיחות, תחרות קליעה למטרה ויצירת שלט לדלת.
במסגרת הפעילות מוזמנים הגולשים לביים סרט מתיחות עם מגוון מוצרי PEZ או טרולי, הסרטים יוצגו ב-mini site" וידורגו על-ידי הגולשים. הסרט הטוב ביותר יזכה את יוצריו בסוני PSP והיתר ייהנו ממגוון מוצרי PEZ. הכניסה לפעילות מתבצעת באמצעות אתרי האינטרנט המובילים לילדים טיפו, וואלה וערוץ הילדים.
לדברי גיא מילר מנהל מותגי השוקולד וממתקים בסידס-דברים טובים, מטרת הפעילות האינטראקטיבית 'המתיחה הגדולה', לחבר את הילדים למוצרי הפרימיום בתחום הסוכריות לילדים, PEZ וטרולי, באמצעות פעילות חוויתית ויצירתית. לדבריו, החיבור של PEZ וטרולי, לעולמות התוכן של הילדים יגביר את הביקוש למוצרים אלה ויחזק את תדמיתם כ"כייפים", "קוליים" (COOL), וכפריטים נחשבים ונחשקים. "הנוסחה המנצחת היא פעילות חוויתית, באינטרנט, נושאת פרסים, המחברת בין הדמויות האהובות במותגים PEZ וטרולי לבין עולמות התוכן של הילדים".
הפעילות האינטראקטיבית תתקיים החל מהיום, עד ינואר 2007 וגם במהלך חופשת חנוכה. במהלך הפעילות ימכרו סוכריות PEZ וטרולי במבצע.