סקר שערך משרד הבריאות (סקר מב"ת) מראה כי הישראלים אינם מגיעים לצריכת הסיבים היומית המומלצת. נשים צורכות בממוצע 57% מצריכת הסיבים המומלצת בעבורן וגברים צורכים 50% מן הצריכה המומלצת.
בהתבסס על נתון זה, חברת קלוגס, יצרנית הדגנים מספר 1 בעולם ומביאת בשורת הבריאות לצרכני הדגנים, מעלה בימים אלה קמפיין ייחודי במטרה להגביר את צריכת הסיבים התזונתיים באמצעות סדרת הדגנים מחיטה מלאה - 'קלוגס אול בראן'.
עלות הקמפיין, שימשך כחודש ויכלול סרטון חסות מזג אוויר, מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, פעילות קד"מ ייחודית ומבצעים אטרקטיביים ברשתות השיווק נאמדת בכ-500 אלף דולר.
בדרך זו, מבקשת חברת קלוגס לעודד את הצרכנים להגדיל את צריכת הסיבים, אשר תביא בסופו של דבר להקלה על אותן תופעות שליליות הקשורות בצריכה בלתי מספקת של סיבים (עצירות, נפיחות, כבדות ועייפות).
סדרת דגני 'קלוגס אול בראן' כוללת ארבעה מוצרים: - קלוגס אול בראן פלקס - דגנים מחיטה מלאה, מועשרים בסיבים תזונתיים
- קלוגס אול בראן צימוקים - דגנים מחיטה מלאה מועשרים בסיבים תזונתיים, בתוספת צימוקים
- קלוגס אול בראן פרוט נ' פייבר - דגנים מחיטה מלאה בתוספת פירות מפנקים
- קלוגס אול בראן פלוס - דגני סובין עשירים במיוחד בסיבים תזונתיים
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום JWT בהתאמה לאסטרטגיה העולמית של "קלוגס אול בראן".