X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תפוז אנשים
▪  ▪  ▪

האינטרנט מתגייס לעקוב אחר העובר: מערכת חדשה המאפשרת לנשים לעקוב אחר הבדיקות הדרושות במהלך ההריון, הושקה בערוץ הריון ולידה בתפוז אנשים. מדובר במערכת המאפשרת לכל אשה לערוך מעקב הריון מסודר. זוהי מערכת ייחודית המשלבת יומן אישי ביחד עם מידע חשוב לגבי בדיקות הנערכות בזמן ההריון. המידע נשלח ישירות לתיבת המסרים האישית של כל גולשת, במידה והיא מעוניינת. ייחודה הוא בכך שהיא מגישה מידע בצורה נוחה וידידותית, כך שהגולשת אינה צריכה להזיע ולחפשו.
המערכת החדשה נבנתה בשיתוף ד"ר חגי קנטי, מנהל מחלקת יולדות בבית החולים "מאיר" בכפר סבא והיא נועדה לנכס את היכולות הטכנולוגיות של האינטרנט לטובת התפתחותו התקינה של העובר. על-מנת להפעיל את המערכת פותחת הגולשת שם משתמש בתפוז ומזינה את תאריך הוסת האחרון, כך היא מקבלת רישום מדוייק של כל בדיקה בתאריך המתאים. מיד עם תום ההרשמה נשלח מסר ישירות לתיבת המסרים האישית שלה בתפוז, ובו מידע על אותה בדיקה.
בסיום הרישום הקצר לקבלת מעקב בדיקות בזמן ההריון, כל תאריכי הבדיקות החשובות מתעדכנים באותו רגע, באופן אוטומטי ביומן האישי של הגולשת. 24 שעות לפני כל בדיקה, מתקבלת תזכורת בתיבת המסרים. התזכורת כוללת מידע על הבדיקה וכתבות רלוונטיות מערוץ הריון ולידה לצד הפניה לתכנים רלוונטיים נוספים בערוץ.
"המערכת החדשה היא כלי ושירות נוסף עבור היולדת המבקשת לערוך מעקב צמוד אחר התפתחות העובר". אומרת איילת נתנאל, מנהלת ערוץ הריון ולידה בתפוז. "היולדת הישראלית ידועה בכמות הבדיקות הרבה שהיא מבצעת במהלך התקופה. היתרונות של האינטרנט לצד קבלת מידע לאורך כל תקופת ההריון באה לידי ביטוי גם בפרסונליזציה של המידע והבאתו לפתחה. בדיקת השקיפות העורפית , למשל, אינה נעשית ברוב המדינות, וודאי שלא כבדיקה שבשגרה, ואילו בארץ אחוז גבוה מהנשים מבצע אותה".
ערוץ הריון ולידה של פורטל האינטרנט תפוז הוא אחד מערוצי המידע המובילים ברשת הישראלית. הוא כולל מידע מקיף הנוגע לשלבים השונים של ההריון והתקופה המקבילה איליו. במקביל למידע, וכפורטל בעל מערכת הקהילות ופורומים הגדול בישראל, מפעיל הערוץ מערכת ענפה של קהילות ופורומים בנושאי הריון ולידה.
תפוז אנשים הנו אתר הקהילות הגדול והמוביל בישראל (כ-80,000 הודעות ביום). אתר המתבסס על תקשורת בין אנשים באמצעות מגוון של מעל 1,200 פורומים פעילים, צ'אטים פופולאריים, בלוגים אישיים (כ-50,000 בלוגים), בלוג TV, מערכת מסרים וכרטיסים אישיים. בנוסף, האתר משמש כאתר בית לתוכניות טלוויזיה מובילות (פספוסים, קצרים, מילואים, גומרות הולכות, פעם בחיים ועוד), מציע מנוע חיפוש מהטובים בארץ וערוצי תוכן שונים (חדשות, ספורט, קניות, משפחה, הורים וילדים, בריאות). כתובת האתר: www.tapuz.co.il.

תאריך:  04/12/2006   |   עודכן:  04/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il