חוגלה קימברלי מעלה קמפיין טלוויזיה ואינטרנט לסדרת מגני תחתון חדשה "קוטקס אולטרה לייט" תחת המותג קוטקס. היקף ההשקעה הכולל בקמפיין: 2.5 מיליון ₪.
סדרת קוטקס אולטרה לייט - מגני התחתון הכי דקים שיש, כוללת 3 מוצרים: אלוורה, קמומיל ורגיל, שיוצבו על גבי המדפים לצד המוצרים הנוספים של המותג - מגני תחתון, תחבושות וטמפונים.
המוצר מגיע באריזה חדשנית הנפתחת כקופסת מתנה עם נייר במגע משי, ומכילה 60 יחידות של מגני תחתון כאשר כל יחידה עטופה בנפרד. אריזת המוצר החדש נשארה בקו העיצובי הבולט של קוטקס באדום ולבן.
על הקמפיין: הקמפיין פונה לאישה הדינאמית והאקטיבית שאוהבת להרגיש נשית. השחקנית שנבחרה להובלת הקמפיין הינה אישה צעירה חיננית ובעלת קסם אישי, אישה אמיתית המוסיפה מימד חם ועמוק לסרט, מעבר להומור העצמי והאופטימיות שעוברים כחוט השני לאורכו.
המסר העיקרי של הקמפיין: מגן תחתון כל כך דק שלא תרגישי שהוא שם. הסרט מציג יום בחייה של סטודנטית המלווה בסיטואציות הומוריסטיות. היא קמה באיחור כי השעון לא צלצל, רצה לאמבטיה, מסתדרת במהירות מול המראה ואז לוקחת מגן תחתון מתוך חבילה של קוטקס ובאותו רגע נופל לה העגיל על הרצפה. כשהיא מתכופפת להרים אותו, מגן התחתון הפתוח נדבק לה למצח. השכן, החברים מהלימודים, כולם רומזים לה שיש לה משהו על המצח והיא לא מבינה ומגיבה לכולם בצורה הומוריסטית.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: יעל ברזם, סמנכ"ל פלנינג: תמר בירם, סמנכ"ל קריאטייב: יניב מילינרסקי, מנהלת קריאטייב:סיגל עבודי, קופי: איתי טרייסטר, סופרוויזר: סער נעים, תקציבאית: מיכל גליק, טראפיק: לירון ששון, פלנרית: ענת סגל, מדיה: תמי ריצ'רד, אריאן לנר, מפיקת משרד: הדס יוסיפון, חברת הפקה: פרדיסו, במאי: אלי סברדלוב, צלם: אבי קרפיק, מפיקה בפועל: ליאורה יורק, בית פוסט: ברודקאסט, עורך: דדן עוזיאל, מפיק אחראי: אריאל פרידן, מפיקת פוסט: דנה בירן.