X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סופר דרינק
▪  ▪  ▪

יצרנית המשקאות סופר דרינק עלתה השבוע עם אתר אינטרנט חדש )super-drink.co.il) בהשקעה של 250 אלף ש"ח. האתר החדש של סופר דרינק מיועד לקהל הצרכנים והספקים כאחד, וכולל פירוט של כל מוצרי החברה, מידע אודות מבצעים ומוצרים חדשים, רשימה עדכנית של כל נקודות מכירה נבחרות לפי מיקום גיאוגרפי וסרטון וידאו המתאר את תהליך הייצור של המשקאות. בנייה ועיצוב האתר באמצעות חברת Comrax.
השקת האתר מהווה את השלב האחרון בתהליך המיתוג אותו עברה חברת סופר דרינק במהלך השנה האחרונה. תהליך המיתוג כלל השקת מוצר דגל חדש, משקה אנרגיה ישראלי תחת המותג "טורבו", קמפיין פרסום והטמעת שפה עיצובית חדשה, בעלות כוללת של כמיליון ש"ח, באמצעות חברת הפרסום והשיווק הדיגיטלי TBWA\DIGITAL
לדברי אורן מיכל, מנכ"ל ובעלים של חברת סופר דרינק, אתר האינטרנט החדש בא לחזק את הקשר של סופר דרינק עם הצרכן הסופי ועם הקמעונאים ולספק את כל המידע הנחוץ אודות החברה ומוצריה. לדבריו, שוק המשקאות הקלים בישראל גדל ומתפתח מדי שנה. בתור שחקנית מרכזית במגרש הזה, סופר דרינק שועטת קדימה עם פיתוח מתמיד של מוצרים והשקעה בקווי ייצור, מהמתקדמים והמשוכללים בעולם.
המנכ"ל אורן מיכל מוסיף ומציין כי האתר החדש של סופר דרינק יהווה במה לחדשנות הטכנולוגית של החברה, באמצעות סרטון וידאו ראשון מסוגו בו מצולם ומתועד תהליך ייצור המשקאות במפעל החברה, מתחילתו ועד סופו, ובקצב העבודה המקורי.
שוק המשקאות הקלים בישראל מגלגל כ-2.65 מיליארד ש"ח בשנה. משקאות מוגזים מהווים נתח של 50% מהשוק, 30% תופסים מים מינרלים ו-20% מהווים מיצים, משקאות טבעיים ונקטרים. סה"כ צורכים הישראלים 780 מיליון ליטר משקאות קלים בשנה.
סופר דרינק בע"מ, חברה לייצור משקאות קלים, הוקמה ב-1969 במטרה לענות על הדרישה הגוברת למוצרים איכותיים במחירים השווים לכל נפש. מאז הקמתה, התפתחה החברה וגדלה עקב הביקוש הגדל והולך למוצריה האיכותיים וכיום, מוצרים אלו תופסים חלק נכבד מפלח שוק המשקאות הקלים בישראל. סופר דרינק מייצרת, משווקת ומפיצה באופן עצמאי את מוצריה במגוון טעמים הגדול ביותר כיום במזרח התיכון.
כתובת אתר סופר דרינק החדש: [קישור]

תאריך:  06/12/2006   |   עודכן:  06/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il