לקראת הכנס השנתי הבין-לאומי ללימודי מנהל עסקים, שייערך בתאריך 28.12.2006, מעלה חברת "קידום GMAT", קמפיין בעיתונות הכתובה ובאינטרנט הקורא לקהל הרחב להבטיח את מקומו בכנס, שייערך במרכז הכנסים במגדלי עזריאלי. הקמפיין כולל מודעות אשר יופיעו בעיתון גלובס ובאתרי החדשות והעסקים, ויקשרו את המתעניינים ישירות לאתר הכנס (
www.mbaforum.co.il).
לירון נעמן, מנהלת תחום קידום GMAT מסרה כי "האירוע הינו אירוע ייחודי מסוגו המפגיש לרב שיח את הקהילה האקדמית בארץ וברחבי העולם, ואת בוגריה שכבר שוחים בעולם העסקים עם אנשי העסקים של המחר והינו רק חלק מהמאמצים שקידום GMAT עושה על מנת להכין את בוגריה ללימודי MBA"
"קידום GMAT" שייכת לחברת קפלן העולמית (Kaplan), החברה המובילה בעולם בתחום ההכנה לבחינת ה-GMAT.