X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פרומט
▪  ▪  ▪

חברת "פרומט" המתמחה בייבוא מוצרי צריכה לרכב, מרחיבה את תחום פעילותה בשוק הישראלי ומכריזה על מהפכה צרכנית באמצעות החדרת מוצרים חיוניים לתחזוקת הרכב וטיפול במנוע, ברשתות השיווק המובחרות: "שופרסל ביג" ו"שופרסל דיל", "מגה", "קואופ ירושלים", "פרש מרקט", "סטופמרקט", ועוד.
בשלב הראשון יושק ה"גולד לייבל", מתוצרת "ליקווי מולי", המהווה תכשיר חיוני כיום בפרט להעברת טסטים עבור מכוניות משנות יצור 1995 ומעלה הנכשלות בטסט עקב סעיף "4 גזים" המתייחס לנושא זיהום האוויר ולכלל הרכבים הפרטיים והמסחריות הקלות עם מנועי בנזין או דיזל, לניקיון המערכת הכללית של הדלק ולהעלאת הספק המנוע.
במהלך חודש דצמבר תציב החברה ברשתות שיווק המזון סטנדים חדשים ממותגים בהם גם חוברות הסברה המסבירות את החיוניות שבמוצרים השונים לשימוש ברכב. היקף החדירה הכולל גם מסע פרסום מסיבי של ג.יפית בטלוויזיה, רדיו ועיתונות וגם הקמת אתר אינטרנט המסביר ועוסק בנושא ([קישור]), מוערך בכ-2 מיליון שקל.
החדרת מוצר "גולד לייבל" לרשתות שיווק המזון בימים אלו נעשית כמענה לתקנה החדשה של משרד התחבורה לרכבים משנת יצור 95, המחמירה בנושא של זהום האוויר בעת ביצוע הטסט השנתי (בדיקת 4 גזים, תקנה 318 לזיהום אוויר). חברת "פרומט", הנחשבת כיום לחברה הגדולה בישראל ביותר בתחום מוצרי הצריכה לרכב, בחרה לצאת במהלך מאסיבי שמטרתו לייצר מודעות רבה באמצעים חדשים עבור תכשירים חיוניים לרכב, שבדרך כלל ניתנים למכירה אך ורק במוסכים או בתחנות דלק ולקרב אותם לקהלים נוספים באמצעות הצבתם על המדף גם ברשתות שיווק המזון בנוסף לרשתות המתאימות.
על ההחלטה המהפכנית חתום מנכ"ל החברה שמחה רשף שמסביר את ההחלטה כחלק מהתפתחות מגמה עולמית. "כיום בעולם כל חנות רשת גדולה כמו לדוגמא "וולמרט", "קוסקו" ואחרות, הפכו להיות חנויות One stop shop המציעות מגוון רחב של מוצרים ללא כל קשר אחד לשני. בחנויות אלו קיימת מחלקות גדולות ומסודרות המציעות מגוון רחב של מוצרים לרכב, לאו דווקא מוצרים קוסמטיים אלא גם מוצרים חיוניים כמו ה"גולד לייבל", מוצרי סיכה ושמנים, תכשירים ייחודיים וכו'.
בארץ תחום זה אינו מפותח דיו ו"פרומט" כחברה המובילה את התחום ומציעה כיום את המגוון הרחב ביותר של מוצרי צריכה לרכב, קיבלה החלטה לחנך ולהדריך את הצרכנים וביניהם גם קהל רחב של נשים, לצרוך מוצרים חיוניים אלו בעת קנייתם השבועית", לדברי רשף.
"בסקר שערכה החברה בקרב כ-10 מכוני רישוי מוסמכים בישראל, נמצא כי אחוז הנכשלים בבדיקת ארבע הגזים עומד על בין כ-15%. רבים מן הנכשלים פונים אל המוסכים, שבמקרה הטוב מתקנים את התקלה בכמה מאות שקלים ובמקרה הרע בכמה אלפי שקלים. תכשיר ה"גולד לייבל" נותן פתרון קל ונוח בדיוק לבעיה זו במחיר שווה נפש לכל כיס וללא הסתבכויות", אומר שמחה רשף. "מצאנו בסקר נוסף אותו ערכנו בקרב עשרות נהגים שניגשו לטסט ונכשלו בבדיקת ארבע הגזים, כי לאחר שימוש בתכשיר ה"גולד לייבל", כ-95% מהם הצליחו לעבור בבדיקה החוזרת"!
לדברי רשף, הבעיות העיקריות הן חוסר מודעות ואי אמון. "מקבוצות מיקוד שנערכו על-ידי משרד ג.יפית, נמצא כי נשים אינן נוטות לרכוש מוצרים לרכב בתחנות דלק מאחר ואינן נוטות להאמין למוכרן. נמצא גם כי אנשים רבים חוששים לטפל ברכב באופן עצמאי ובשל כך פעמים רבות מזניחים תקלות פשוטות, דבר המהווה לעיתים סכנה ממשית. בנוסף, רבים מודעים לכך שבמבחן הרישוי נבדקים הצמיגים, האורות, המגבים וכו', אך אינם מודעים לבדיקת זיהום האוויר ומגלים אותה רק לאחר שנכשלו בו. ההחדרה של מוצרים חיוניים כגון ה"גולד לייבל" באמצעות מידוף מסודר וחומר הסברתי המאפשר מידע יעיל וברור יאפשרו גם לקהל יעד זה, שהינו משמעותי ביותר, לקבל החלטה מסודרת ואובייקטיבית לפי שיקול דעתם וצרכיהן האישיים".
כל מה שרצית לדעת על ה"גולד לייבל":
תכשיר ה"גולד לייבל" מיוצר ע"י חברת "ליקווי מולי" (Liqui Moly ), חברה עולמית המובילה בתחום מוצרים לרכב. באמצעות שימוש קל במיוחד (מילוי מיכל אחד של "גולד לייבל" לתוך מיכל הדלק כשהוא חצי מלא ונסיעה עד לריקון מיכל הדלק, מנקה התכשיר את הפיח המצטבר במערכת הדלק ומסייע בפתרוןבעיות זיהום אויר, מגביר את הספק המנוע וגם מאפשר חיסכון בצריכת דלק.
התכשיר יעיל עד ל-10,000 ק"מ ומתאים למנועי דיזל ובנזין כאחד. מחיר מומלץ לצרכן 100 ₪ בלבד. להשיג ברשתות השיווק.
על הקמפיין:
כחלק מהמהלך יוצאת החברה בקמפיין טלוויזיה, רדיו ועיתונות באמצעות משרד הפרסום ג.יפית, בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל.
הקמפיין שמלווה בסיסמה: "קחו המלצה שווה זהב, "גולד לייבל" תכשיר המסייע בניקוי מערכת הדלק ותורם להצלחה בטסט", צולם במכון רישוי. כהרגלה של ג.יפית נוסה התכשיר לפני תחילת הצילומים על צרכנים. בקמפיין מציגה ג.יפית את המוצר לאחר שנבדקה יעילותו על-ידה בקרב קהל יעד פוטנציאלי - נהגים שכשלו בטסט בבדיקת זיהום אויר. לנהגים אלו הוסף תכשיר ה"גולד לייבל" לחצי ממיכל הדלק שבמכוניתם. לאחר נסיעה עד לריקון מיכל הדלק חזרו כל הנהגים שנבדקו למבחן רישוי נוסף ועברו אותו בהצלחה!

תאריך:  11/12/2006   |   עודכן:  11/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il