לראשונה קמפיין לאגיסטן V באמצעות שילוט מעוצב וייחודי לאגיסטן V בחדרי השירותים המעוצבים והמושקעים של מבחר מסעדות ובארים שנבחרו בקפידה. הקמפיין יילווה בסיסמה: "לא נמאס לך לבלות עם הפטרייה...? אגיסטן V מנצחת את הפטרייה ב-3 ימים" ('גליקמן-נטלר סמסונוב' בשיתוף חברת לעומק התודעה).
הקמפיין יעלה ב-150 מסעדות ובארים ברחבי הארץ למשך חודש, בהיקף כספי של 100,000 שקלים.
שלטי המודעות יהיו מעוצבים במסגרות עץ מושקעות בחדרי השירותים של רסטרו בארים שנמצאו מתאימים מבחינת קהל היעד, העיצוב ואופי הבילוי. קמפיין זה יפנה בצורה ישירה וממוקדת לקהל הנשים. הקמפיין הינו חלק מקמפיין נרחב שנעשה לאגיסטן V בטלוויזיה, עיתונות ובאינטרנט במטרה לעלות את מודעות הנשים לפתרון היעיל והפשוט שהן יכולות להשיג כיום לבעיה זו, מאז הפכה אגיסטן V לתרופה ללא מרשם רופא.
אגיסטן V, 3 טבליות לטיפול בפטרת וגינאלית, משווקת ללא מרשם רופא, דבר שהיווה מהפכה בתחום הבריאות לנשים רבות. עד למהלך זה נשים נדרשו להמתין לקבלת המרשם בתהליך ארוך ולעיתים לא נעים על-מנת לטפל בפטרייה ובסימפטומים הנלווים.