X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

תשלובת החלב של תנובה מכריזה על שנת 2007 כשנת הבריאות. יוצאת במספר מהלכים אסטרטגיים ושיווקיים לחיזוק התפיסה הרווחת בשוק כי תנובה=בריאות, ולביסוס מעמדה כמובילת הטרנד. תשקיע למעלה מ- 4 מיליון שקל.
על פי סקר רחב היקף של חברת המחקר "הגל החדש" שנערך ביוני 2006 תנובה זכתה בתואר החברה הבריאה ביותר בישראל.
המגמות העתידיות בעולם המזון הן נוחות, פינוק ובריאות (Healthy convenience food). הצרכן חותר לצעדים קטנים, ריאליים שיאפשרו לו לאכול נכון תוך השגת דרך חיים מאוזנת ומשקל המציג תוצאות אסתטיות ו/או רפואיות טובות יותר.
71% מהציבור הישראלי בודק את רכיבי המוצר לפני הקנייה כאשר אחוזי שומן והקלוריות הם הרכיבים העיקריים שנבדקים .
הישראלי הממוצע צורך רק כ-50% בלבד מהצריכה היומית המומלצת של סידן.
נתונים סטטיסטיים מראים כי:
· כ-60% מהאוכלוסייה המבוגרת (בגילאי 25 - 65) סובלים מעודף משקל או מהשמנה.
· 15% - 20% מהילדים ובני הנוער סובלים מעודף משקל - כל ילד רביעי בישראל!
· פחות מ-30% מהישראלים עוסקים בפעילות גופנית באופן קבוע.
· 6 מכל 10 אנשים שעשו דיאטה לא הצליחו לשמור על המשקל.
שומרי משקל
המהלך הראשון עמו פותחת את השנה הוא שיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת שומרי משקל העולמית ושומרי משקל ישראל.
במסגרת השת"פ תנובה תשדרג את אריזות כל מוצריה בשיטת הנקודות של שומרי משקל. בהתחלה, יסומנו כל גבינות תנובה וקוטג' תנובה ובהמשך ינוקדו עוד ממוצרי החלב של החברה.
לדברי חגית אדלר, מנהלת חטיבת עסקים ושיווק בתשלובת החלב: "מובילותה של תנובה כ- Healthy convenience food, מאתגרת אותנו להעביר מסרים של אכילה בריאה ומזינה, ולספק לצרכן כלים יישומיים ואפקטיביים לניהול התזונה היומיומית שלו.
שיתוף הפעולה עם שומרי משקל הינו אסטרטגי ומהווה יריית פתיחה למהלך רחב כולל של תנובה בטיפול ממוקד בנושאי בריאות ותזונה בשנה הקרובה".
ברחבי העולם משיקה חברת שומרי משקל מגוון מוצרים בטווח קטגוריות נרחב:
מוצרי חלב, לחם ותחליפיו, דגני בוקר, ארוחות מוכנות, חטיפי בריאות, קינוחים ועוד. מוצרי החברה והשיטה מאפשרים לצרכן דרך אפקטיבית ליהנות ממזון ללא צריכת קלוריות ושומן רווי מיותרים ומבלי לחוש חסך או החמצה.
לילית רומם, מנכ"ל שומרי משקל: "אנו בשומרי משקל מרגישים שהחיבור לחברת מזון מובילה כתנובה הינו טבעי מאחר והיא נתפסת כמובילת תחום הבריאות בישראל".
סימון מוצרי תנובה בנקודות עפ"י שיטת הנקודות הותיקה של שומרי משקל יאפשר לצרכנים לקדם את בריאותם ולנהל את תזונתם היומית בצורה קלה ומאוזנת.
במקביל לסימון שיטת הנקודות על גבי מוצרי גבינות תנובה, מתעדכנים עיצובי אריזות הגבינות הלבנות תוך שמירה על אלמנט ה"בית" והלוגו של תנובה.
נציין כי טעמם, מרקמם והרכבם התזונתי של כל המוצרים המסומנים יישארו ללא שינוי.
· מאגדת קוטג' togo - מארז קוטג' 5% כולל 4 גביעי קוטג' . משקל כל גביע 150 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 13.49 שקל.
1.5 נקודות ל- 100 גרם.
· גבינה לבנה 5% - בעיצוב חדש, משקל גביע 250 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.39 שקל.
2 נקודות ל- 100 גרם.
· גבינה לבנה 3% - בעיצוב חדש, משקל גביע 250 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.39 שקל.
1.5 נקודות ל- 100 גרם.
· גבינה לבנה 1/2% - בעיצוב חדש, משקל כל גביע 250 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.39 שקל.
1 נקודות ל- 100 גרם.
· קוטג' תנובה 5%, משקל גביע 250 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.09 שקל.
2 נקודות ל- 100 גרם.
· קוטג' תנובה 3%, משקל גביע 250 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.09 שקל.
1.5 נקודות ל- 100 גרם.
· קוטג' תנובה 1/2%, משקל גביע 250 גרם, מחיר מומלץ לצרכן: 5.69 שקל.
1 נקודות ל- 100 גרם.
· גבינות שמנת 5% - משקל 200 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 8.28 שקל.
2 נקודות ל- 100 גרם.
· עמק לייט 9% משקל 200 גרם באריזת פתיחה חוזרת, מחיר מומלץ לצרכן 12.69 שקל
1 נקודות ל-1 פרוסה.
· טל העמק לייט 9% - משקל 200 גרם באריזת פתיחה חוזרת, מחיר מומלץ לצרכן 14.69 שקל
1 נקודות ל- 1 פרוסה.
כנס בריאות
צעד נוסף שתנובה עושה לחיזוק מובילותה ותפיסתה כחברת המזון הבריאה בישראל , הוא כינוס ענף השיווק ובכירי המשק הישראלי לכנס בריאות גדול.
לכנס שיערך באמצע ינואר תנובה מביאה ארצה את הטרנדולוג הנודע, מייקל צ'ונג, מומחה עולמי לחקר טרנדים מהמכון האמריקאי UBER TREND. בהרצאתו יעביר צ'ונג סקירה עולמית על המגמות והשינויים בתפיסת הצרכנים בכל הנוגע למזון וידון בנושאים כמו: הכלים להצלחה במיצוב מוצרי מזון בעולם הבריאות, מה הצרכן באמת מחפש, מהן ההזדמנויות בתחום ועתיד הבריאות לאן.
מרצה אורח נוסף הוא סטיבן מארלו, סגן נשיא שומרי משקל העולמית, שידבר על האפשרויות השיווקיות והעסקיות הטמונות בשוק הדיאטה העולמי.
אתר e-bari
תשלובת החלב של תנובה השיקה לאחרונה שרות אינטראקטיבי חדש הנקרא "e-בריא", המעניק לגולשים מידע מפולח הרלוונטי לאופי פעילותם וקשור לעולם התוכן של הזירה הבריאותית.
לדברי אדלר: "הניוזלטר "e-בריא", הינו למעשה כלי אינטראקטיבי בהתאמה לפרופיל אישי ליצירת קשר שבועי עם הציבור על בסיס עולם התוכן והערכים הרלוונטיים בתחום התזונה הבריאה, כשהמסר העיקרי העומד מאחוריו הוא תנובה "עוזרת לי לאכול נכון".
חודשיים מאז השקתו של האתר, נרשמו כ- 17,000 אלף גולשים המקבלים עדכון שוטף מדי שבוע לכתובת המייל שלהם.
www.e-bari.co.il

תאריך:  14/12/2006   |   עודכן:  14/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il