X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיטרואן
▪  ▪  ▪
[צילום: סיטרואן]

חברת דוד לובינסקי בע"מ יבואנית סיטרואן לישראל, עולה מחר (15.12.06) בקמפיין חדש בטלוויזיה למכונית המשפחתית - סיטרואן C4. מדובר בסרטון המשך לקמפיין הרובוט הרוקד שגרף בשנה שעברה שבחים רבים ואף זכה בפרס אריה ברונזה בפסטיבל קאן. הקמפיין עולה באמצעות משרד פרסום זרמון גולדמן בערוצים 2 ו-10 למשך כ 3 שבועות. סיסמת הקמפיין, שהיקפו 2.3 מיליון שקל היא "סיטרואן C4 - משפחתית לא חייבת להיות משעממת".
החלקה רובוטית על הקרח
סרטון הפרסומת החדש מציג מכונית סיטרואן C4 שבדומה לפרסומת הקודמת משנה את צורתה והופכת לרובוט. הפעם הרובוט מחליק על הקרח במרץ ובמקצועיות אל מול עיניהם הנדהמות של האנשים בקירבתו. הסרטון, בעל האיכויות הטכנולוגיות יוצאות הדופן, מצליח לרגש ולהציג מכונית משפחתית "אחרת" - מעניינת יותר, מרגשת יותר וייחודית יותר גם בעיצוב וגם בחוויית הנהיגה. הסרטון מדגיש את האופי השובב והצעיר של המכונית יחד עם הוויטאליות שבה. הסרטון מציג את סיטרואן C4 כמכונית בעלת טכנולוגיה מתקדמת המיועדת למשפחה שמחפשת ריגוש.
הסרטון הראשון הראה את הסיטרואן C4 הופכת לרובוט שרקד למוזיקה קצבית. סרטון הרובוט הראשון, בו נראה הרובוט רוקד בחניית גג של בניין, הגיע לישראל באמצעות האינטרנט ותוך מספר שבועות עשה דרכו לאלפי תיבות אימייל. בשל העניין הרב שגרם אף זכה הסרטון לסיקור תקשורתי טלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות. לאחריו יצאו סרטונים בהם נראה הרובוט בסיטואציות שונות, וכאמור, כעת יוצא הסרטון בו נראה הרובוט מחליק על הקרח במהירות ובמיומנות מרשימה.
גם יפה וגם מהנה
סיטרואן C4 זכתה בפרס המכונית המעוצבת בעולם לשנת 2006 בתערוכת הרכב הבינלאומית שנערכה בניו-יורק ובפרסי עיצוב רבים נוספים באירופה. לצד העיצוב יוצא הדופן שלה, המכונית גם גורפת שבחים רבים על ביצועיה על הכביש.
לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בלובינסקי "הפרסומת הזו, בדומה לקודמתה, שונה, הומוריסטית, וחדשנית. בדומה למכונית, גם הפרסומת פשוט מעלה חיוך על הפנים. משפט הסיום בסרטון החדש, משפחתית לא חייבת להיות משעממת, מציג בתמצית את תפיסת סיטרואן שממשיכה כל הזמן להביא ללקוחותיה את העיצובים החדשניים ביותר בשילוב עם בטיחות וטכנולוגיה ברמות הגבוהות ביותר".

תאריך:  14/12/2006   |   עודכן:  14/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il