X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת דינמיקה
▪  ▪  ▪

רשת דינמיקה לשיווק טלפונים סלולריים משנה את שמה ל"דינמיקה סלולר" ויוצאת במהלך של מיתוג מחדש ובקמפיין פרסומי. דינמיקה סלולר בבעלות איש העסקים אילן בן דב וסלקום הינה המשווק הגדול בישראל של סלקום. הרשת מונה 38 סניפים.
הקמפיין בהשקעה של ארבעה מליון ש"ח, עולה מחר בטלביזיה, ברדיו ובעיתונות באמצעות משרד הפרסום "בורודה קפלן" שהוביל גם את מהלך המיתוג מחדש של הרשת.
"לפעמים ההברקות הגדולות ביותר ביותר הן דווקא בדברים הפשוטים, במובן מאליו" אומר הפרסומאי גיא בורודה, "אחת הבעיות המרכזיות של דינמיקה היתה חוסר מודעות למותג. מסתבר שלמרות שדינמיקה היא רשת וותיקה, הרבה אנשים עדיין לא מכירים אותה. מכאן הגיעה ההחלטה המשמעותית ביותר שלנו בקמפיין, להפוך את דינמיקה ל"דינמיקה סלולר" מילה אחת פשוטה גורמת להבדל של שמיים וארץ בהבנה של האנשים את מהות המותג".
סרט הטלויזיה מבקרים בקניון וכשנתקלים בחנות הרשת ובטלפונים נדהמים. המסר הוא "אם טלפונים סוללרים עושים לכם את זה בואו לרשת דינמיקה ותמצאו את כל מה שחלמתם, עולם הסוללר תחת קורת גג אחת".
הפרסומאי רון קפלן מוסיף: "בכל הצניעות, אין היום הרבה משרדי פרסום בישראל עם נסיון כמו שלנו בתחום הסלולר. חרשנו את התחום הזה לאורכו ולרוחבו, החל במפעילים (קמפיין "מינוס 10" ו"קרח בכיכר" לסלקום וטיפול בטוקמן), דרך היצרנים (קמפיין The power of design לסמסונג והקמפיין האחרון לטלפונים הדקים עם בר רפאלי) וכלה במפיצים ובריטייל (מיתוג רשת דינמיקה סלולר)".

תאריך:  18/12/2006   |   עודכן:  18/12/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il