חברת סקאל דיוטי פרי משיקה אתר אינטרנט המוקדש כולו כשירות לצרכן הטס לחו"ל. ההשקה מלווה בקמפיין אינטרנטי באתר Ynet ובמודעות בעיתונות היומית. באתר מידע שימושי וחיוני לצרכן כגון: מגוון המוצרים הקיימים בחנויות הדיוטי פרי, מבצעים לוהטים, הוראות הפעלה של מכשירים, חידוש חשבוניות, שיחזור תעודות אחריות ואפשרות ליצירת קשר עם מחלקת שירות הלקוחות.
סקאל דיוטי פרי שואפת להציב סטנדרט שירות ואיכות מהגבוהים במשק. לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של הקבוצה: "כל פנייה של לקוח לשירות לקוחות דרך אתר האינטרנט תיענה בתוך 24 שעות מרגע הפנייה, לא כולל סופי שבוע. בסקאל אנו מאמינים בליווי אישי של הלקוח, תוך מקצועיות, יעילות, אמינות ומתן תנאי שירות ופתרונות לא שגרתיים, כאשר אנו רואים תמיד כל לקוח כ"לקוח מועדף" המהווה חלק בלתי נפרד ממשפחתנו".
האתר החדש כולל את מגוון החנויות שמפעילה סקאל דיוטי פרי בשטח נתב"ג, ביניהם: חנות החשמל והאלקטרוניקה, חנות השעונים, חנות הצעצועים וחנות האופנה לילדים. כאשר בכל חנות יש פירוט של מחלקות החנות לפי קטגוריה. לדוגמא: בחנות האלקטרוניקה תוכלו למצוא מחלקת LCD, מחשבים ניידים, היי-טק, מצלמות, מולטימדיה, אודיו וידאו. כמו כן האתר כולל גאדג'טים חדשים ובלעדיים שנכנסים לחנות מידי יום ואת מבצעי ההנחות והמתנות שעורכות חנויות הדיוטי פרי של סקאל.
אתר האינטרנט תוכנן כך שיהיה נוח וקל לניווט ולשימוש, הגישה קלה ונעימה עם עיצוב ידידותי במיוחד ומבחר עצום של מוצרים.
ניתן לגלוש לאתר בכתובת :
www.sakaldf.co.il.