חברת טבע, המובילה את שוק התרופות ללא מרשם בישראל, עולה ביום שישי ה-22.12 בקמפיין לאקמול צינון ליקווי ג'ל: "אקמול צינון ליקווי ג'ל - מעביר את הצינון במהירות הג'ל". אקמול צינון ליקווי ג'ל היא התרופה היחידה בתצורת ג'ל להקלה מהירה בתופעות הצטננות המלוות בחום וכאבים.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון בערוצים 2, 10, 24 ובערוצי הטלוויזיה בשפה הרוסית. תקציב מדווח: מיליון ש"ח.
עד החתונה זה יעבור בפרסומת נראה חתן מצונן (פיני טבגר) בהכנות לחתונה. אמו מביאה לו פתרון - כמוסת אקמול צינון ליקווי ג'ל - ואומרת לו את המשפט (שמי מאיתנו לא שמע) "עד החתונה זה יעבור... והפעם היא גם צודקת ועד החופה מצבו משתפר. סיטואציה זו ממחישה את מהירות ההשפעה של התרופה.
מהירות ההתמוססות אקמול צינון ליקווי ג'ל הוא התכשיר היחיד בישראל להקלה מהירה בהצטננות, המגיע בתצורת ג'ל. יתרון כמוסות הג'ל הוא במהירות ההתמוססות והספיגה המהירה בדם, המבטיחות הקלה מהירה בתופעות ההצטננות והשפעת. מינון החומרים ואיכותם הגבוהה נותנים מענה יעיל ומקיף לתופעות ההצטננות המלוות בחום וכאבים. מרקם הג'ל הופך את התכשיר לנוח לשימוש, והוא קל לבליעה. החומרים בתכשיר ובכללם הג'לטין כשרים.