רשת "מגה" מעלה בימים אלה קמפיין חדש להשקת פלטפורמת מבצעים חדשה "מגה מבצע".
במהלך 2007 מבטיחה הרשת כי תמשיך להפתיע את הצרכנים בעזרת מבצעים חדשניים ושוברי שוק.
את הקמפיין מוביל השחקן יגאל עדיקא אשר כבר שנה וחצי מהווה את הפריזנטור של רשת "מגה" ומגלם את דמות "חי שקלים".
במסגרת הקמפיין החדש נקרא חי שקלים לעשות מילואים במגה, כ"קצין מבצעים" כדי לפקד על "המגה מבצע".
ברקורד שלו הוא פיקד על המבצעים הכי גדולים של המדינה כגון " מבצע דין וחשבונית" "מבצע אביב מוצרים" "מבצע מגן תחתון אינטימי" ועוד...
הקמפיין כולל-טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו בעלות כוללת של - 600,000$
להלן רשימת הקרדיטים:
משרד פרסום: מקאן אריקסון
סמנכ"ל לקוחות: שי גורן
מנהלת לקוחות: נווה זרח
סמנכ"ל קריאטייב: יניב מלינרסקי
מנהל קריאטייב: אלדד וינברגר
קופי: עידו בן דור
ארט : מיקי פטריק
תקציבאית: בת שבע שרון ואבישג גרפי
פלנינג: אלון ברנר ואלעד ינאי
מדיה: אריאן לנר ויניב סנה
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
חברת הפקה: אולפנות
במאי: קובי חביה
צלם: טובי הוכשטיין
מפיק בפועל: איל סדן
בית פוסט:ברודקסט
מפיקת פוסט : עדי קפלן
מוזיקה : זיו גולנד