רשת אל גאוצ'ו המתמחה בגריל דרום אמריקני יוצאת במיצוב מחודש לרשת בהיקף השקעה כולל של כ -2 מיליון שקל. במסגרת המיצוב תמתג ותשדרג את סניפיה הקיימים ותפתח עוד 3 סניפים עד סוף שנת 2007. בתוך כך תמנה הרשת כ-14 סניפים.
הסניפים החדשים יוקמו: בתל - אביב רחוב רוטשילד (כשר) - נפתח השבוע, באשדוד (כשר) ובאזור השרון (כשר) על שטח ממוצע של 400 מ"ר לסניף.
תוכנית האסטרטגיה החדשה הכוללת מיצוב מחדש של סניפי הרשת במסגרתה עוצבו הסניפים בצבעים חמים כמו חום לבן בורדו בשילוב ריהוט עץ מיוחד, מיקומי גופי תאורה ושיפור האלמנטים הדקורטיביים בקירות הסניפים, גרילרים בהם נצלים סוגי הבשר למיניהם לעיני הסועדים ומזכרות אותנטיות מהווי הבוקרים בדרום אמריקה וכדומה.
רשת אל גאוצ'ו גייסה את שירותי חברת האדריכלות של מרים בן יעקב.
כמו כן תשדרג אל גאוצ'ו את התפריט הקיים ותשיק מנות חדשות ביניהם: רוליות סינטה - במילוי פלפל קלוי ופרגית ברוטב, כבד עוף ברוטב יין אדום וקונפי עגבניות שרי, קדירות חורף מפנקות וכדומה כאשר גולת הכותרת היא מתקן אסאדור שעליו ניצלים נתחי בשר מיושנים צלייה איטית של כ-4 שעות על גחלים לוחשות.
ברנרדו בלחוביץ' מרשת אל גאוצ'ו מסר כי: ההחלטה לחזק ולשדרג את המותג נובעות מהצורך להתאים את פעילות ותדמית הרשת לצרכי השוק והצרכן המשתנים, באמצעות זהות ויזואלית עכשווית שתשמש פלטפורמה לאסטרטגיה השיווקית של החברה. אנו צופים כי האסטרטגיה החדשה יגרמו לצרכן להמשיך להעדיף את "אל גאוצ'ו" על פני המתחרות".
במסגרת המיתוג יוחלפו מדיהם של עובדי הרשת ולשם כך נבחרה חברת הביגוד AS אשר עיצבה קולקציית חורף וקיץ מיוחדים העשויים מחומרים איכותיים.
לרשת אל גאוצו' קייטרינג, המציע מגוון רחב של הכוללים סוגי מזון מגוונים על בסיס הבשרים האיכותיים הידועים של אל גאוצ'ו עם דגש על תוספות, מתאבנים וקינוחים.
סניפי אל גאצ'ו הפרוסים ברחבי הארץ ביניהם: אילת, בת ים, הרצליה, חיפה, ירושלים, נתניה, פתח תקוה, קריית מוצקין, ראשון לציון, רמת גן, תל אביב.