X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פנינה רוזנבלום בע"מ
▪  ▪  ▪

אשת העסקים פנינה רוזנבלום יוצאת במיזם חדש בשיתוף חברת פופ ארט (המתמחה בבנייה ובניהול מותגי תוכן לקהלים צעירים) ומשיקה את U-girl - מותג טיפוח חדש וייחודי הפונה לנערות. מדובר בקטגוריה חדשה בתחום הטיפוח ואיפור שלא הייתה קיימת בישראל ובהחדרה ראשונה בישראל של מותג ייעודי לנערות. את המותג החדש ניתן יהיה להשיג ברשתות הפארם ובמשביר החדש לצרכן.
השקת U-girl תלווה בקמפיין פרסום ובפעילות קד"מ נרחבת בהשקעה של כ-250,000 דולר, כשאת הפעילות התדמיתית תוביל הזמרת רוני סופרסטאר שנבחרה להוביל את המותג החדש ותשמש כפרזנטורית של U-girl.
בשלב הראשון יכלול הקמפיין התדמיתי פרסום בעיתוני נוער וצעירים, פעילות קד"מ, תצוגות מדף ברשתות ובהמשך ייעשה שימוש במדיות נוספות.
רוני סופרסטאר נבחרה לפרזנטורית של U-girl לאחר בדיקה מקיפה שנערכה.
לדברי פנינה רוזנבלום: "בחנו מספר פרזנטוריות ומבין כולן עלתה דמותה של רוני באופן דומיננטי כדמות שהיא אייקון, המחוברת לעולם האיפור והלייף סטייל, הנתפסת כמישהי שתמיד נראית מצויין ומאופרת מדהים, בהופעותיה הציבוריות וגם בקליפים שלה, שם היא מקפידה על טרנדים ואופנות מגוונות באיפור, לפי צו השעה. בשל כך הנערות תופסות אותה כאוטוריטה בתחום, ומכאן נולד הרעיון לרתום אותה להשקה של U-girl ולהוביל עימה את קמפיין הפרסום בו היא תחשוף את סודות האיפור לנערות. רוני הייתה שותפה פעילה בכל תהליך בחירת המוצרים, הצבעים ועיצוב האריזות של הליין החדש" .
סדרת האיפור והטיפוח תחת המותג U-girl מציעה 17 מוצרים. בסדרת האיפור 9 פריטים והיא תשווק כערכה הכוללת את כל פריטי המותג או כמוצרים בודדים בטווח מחירים של: 46-14 ש"ח לפריט ו-249 ש"ח לערכה. בסדרה זו ליגלוסים, צלליות, מסקרה, סומק ועיפרון.
במקביל יציע המותג U-girl ליין של 8 מוצרי טואלטיקה, ביניהם קרם לחות לשיער, קרם גוף, שמפו, קונדישנר וסבון נוזלי, שיימכרו כמוצרים בודדים בטווח מחירים של: 30-14.99 ₪ לפריט.
פנינה רוזנבלום: "עד היום נאלצו הנערות בישראל להתאפר באיפור שאינו תואם לגילן או לאופיין ולהשתמש במוצרים שפנו לכלל הנשים. כעת, עם השקת מותג U-girl יעמדו לרשותן מוצרים ייחודיים המיועדים רק להן ומותאמים לצורכיהן. את המותג החדש, תוביל רוני (דואני) סופרסטאר, המהווה מובילת דעה בקרב בני הנוער.
רוזנבלום מוסיפה כי פלח השוק הפונה לנערות הינו טרנד עולמי. "בעיני חברות רבות בעולם נתפס פלח שוק הנערות, כקהל יעד אסטרטגי, שמתפתח וצובר תאוצה. כיום משווקות בארה"ב מספר סדרות מוצרים ייעודיות לנערות, שזכו להצלחה גדולה. כך לדוגמה, ליין טיפוח לנערות של ג'סיקה סימפסון, בושם של בריטני ספירס וליין איפור לנערות של מרי&קייט אשלי, התופסים נתחי שוק מכובדים".
אורלי שפר- אמגור, מבעלי חברת פופ ארט: "עם זיהוי המגמה העולמית לפני כשנתיים פנינו לפנינה רוזנבלום בהצעה לפתח מותג ייעודי לנערות. רוזנבלום אשר זיהתה את הפוטנציאל הטמון בנתח שוק זה נענתה בשמחה לאתגר ובמשך שנתיים עבדנו על פיתוח המותג".
פנינה רוזנבלום בע"מ הינה חברה פרטית בבעלות פנינה רוזנבלום, הפעילה בתחומי הקוסמטיקה, איפור, טיפוח, יופי וטואלטיקה לנשים, גברים ולתינוקות. החברה הוקמה בשנת 1989 ומעסיקה כ-140 עובדים במחלקות השיווק, פיתוח, מכירות ומחקר. החברה מייצרת את מותגיה במפעלים בארץ ובאירופה ומשווקת למאות נקודות מכירה בהן רשתות השיווק, פרפומריות, בדיוטי פרי בנתב"ג ובחנויות המובילות. מותגי החברה מופצים באמצעות חברת דנאגיס.

תאריך:  02/01/2007   |   עודכן:  02/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il