X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם A.L.D
▪  ▪  ▪

חברת A.L.D, הנסחרת בבורסה הישראלית, זכתה במכרז להתקנת תוכנה שפותחה על-ידה לאיתור ומניעת תקלות במעבורת החלל של סוכנות החלל האמריקנית - נאס"א. החוזה נחתם לתקופה של שלוש שנים והוא נאמד ב-5 מיליון דולרים. החברה הישראלית, בניהולו של ד"ר זיגמונד בלובבנד, המתמחה באיתור וניתוח תקלות במערכות קריטיות ומסובכות במיוחד, גברה במכרז על חברות מובילות מהעולם שהתמודדו מולה. בין השאר, יסייעו מומחים ישראלים מטעם החברה בפתרון תקלות במעבורת החלל "דיסקברי".
מרכז המחקר והפיתוח של חברת A.L.D, הנחשבת לחברה מובילה בארץ ובעולם בתחום האמינות, האיכות וניתוח תקלות, ממוקם בתל אביב עם מוקדי מכירה ותמיכה בארה"ב, צרפת, אנגליה ואיטליה. במסגרת החוזה שנחתם עם נאס"א תתקין החברה את התוכנה, תבצע ניתוח ודיווח של תקלות באופן שוטף ואף תקצה לצורך הפרויקט מומחים מטעם חברת-הבת שלה בארה"ב שיעבדו במסגרת סוכנות החלל האמריקנית.
התוכנה, שפותחה ונרכשה עתה על-ידי נאס"א, תכליתה לאתר ולאסוף תקלות והיא תורמת לתעשיות שבהן הבטיחות והתחזוקתיות בשלבי פיתוח, ייצור, הפעלה ותחזוקה הינן קריטיות. חברת A.L.D פועלת מזה למעלה מעשרים שנה בפרויקטים צבאיים וביטחוניים גדולים בארץ ובעולם. החברה זכתה זה מכבר גם במכרז של מטוס הקרב העתידי 35F - פרויקט היוקרה של חברת לוקהיד מרטין האמריקנית להתקנת התוכנה לאיתור ומניעת תקלות. בין לקוחות החברה: בואינג, לוקהיד מרטין; מפעל ההנדסה של חטיבת כלי הטייס האזרחיים בתעשיה האווירית; אלתא מערכות; המרכז למחקר גרעיני, דימונה; חברת מרקוני סלניה מאיטליה; אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בצה"ל ועוד.
השבוע נודע עוד, כי ד"ר זיגמונד בלובבנד, מייסד ונשיא A.L.D, מומחה בעל שם עולמי בהנדסת איכות ואמינות, ניהול האיכות ולוגיסטיקה, זכה בפרס היוקרתי על מפעל חיים מטעם האיגוד העולמי הגדול של המהנדסים IEEE על הישגיו יוצאי הדופן בתחום הבטיחות והאמינות. הפרס, במעמד בכירי הממשל האמריקני, יוענק בחודש הבא באורלנדו, ארה"ב.
אמש אמר ד"ר בלובבנד על הזכייה במכרז נאס"א: "מדובר בהישג משמעותי ובפריצת דרך של ממש. אנו גאים על כך שארגון ענק כמו סוכנות החלל האמריקנית מצא דווקא בפיתוח שלנו את היתרונות אותם הם מחפשים. אנו מאמינים שהתוכנה שנתקין והמומחים מטעמנו רק יסייעו להצלחת פרויקט נאס"א".
ד"ר זיגמונד בלובבנד, נשיא ומנכ"ל A.L.D (Advanced Logistics Developments)- רקע
ד"ר זיגמונד בלובבנד, מומחה בעל שם עולמי בהנדסת איכות ואמינות, ניהול האיכות ולוגיסטיקה, הינו מרצה ידוע ומבוקש בישראל, אירופה, יפן וצפון אמריקה. פרסם יותר מ-60 מאמרים וספרים, ביניהם הספר "Quality Greatest Hits", שיצא בהוצאת Quality Press בארה"ב וכן את הספר "80/20", הוצאת MAXIMA בעברית.
ד"ר בלובבנד ניהל במשך שנים רבות את תחום התוכנה בתעשיה האווירית, ולאחר מכן שימש כראש אגף איכות בתדיראן מערכות. כיום משמש כנשיא חברתA. L. D בע"מ, המתמחה בייעוץ, בהדרכה ובפיתוח תוכנה בתחומי איכות ואמינות. בתוקף כהונתו כיו"ר האיגוד הישראלי לאיכות בשנים 1989 - 1994 פעל רבות ופועל כיום לקידום ודעת האיכות בתעשיה בארץ ובח"ול. עמית (fellow) באיגוד האמריקני לאיכות ועמית באיגוד הישראלי לאיכות.

תאריך:  03/01/2007   |   עודכן:  09/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il