חברת ORS משאבי אנוש, מעלה מחר (ה' - 04.01.07) קמפיין רחב היקף שמטרתו העיקרית - עידוד משלוח קורות החיים, תוך הבטחה של ORS להתייחסות ולמענה מהיר. הקמפיין באמצעות גלר נסיס Leo Barnet ימשך 3 שבועות ויכלול שילוט חוצות, פוסטרמדיה, מכוונים ותחנות רכבת, כמו גם קמפיין אינטרנט שימשך חודש ימים ויעלה באתרים: וואלה, Ynet, msn ותפוז.
היקף הקמפיין מוערך בכ-3 מיליון ש"ח וסיסמתו: "הכישורים שלך, הקשרים שלנו".
הרעיון הקריאטיבי שעומד מאחורי הקמפיין הוא השאלה "לאן מתגלגלים קורות החיים שלך ומה עולה בגורלם"? הויז'ואל של הקמפיין מראים מגוון אפשרויות של מה שקורה עם קורות החיים שנשלחים לחברות שלא מתייחסים בכבוד לכך. ב-ORS מבטיחים שאצלם זה לא יקרה.
קרדיטים:
נועה גוברמן - מנהלת אשכול לקוחות
מיכל יוסיפון - סופרוויזר
שמרית סקורניק - תקציבאית
מירב קורן - מנהלת קריאטיב
מיקי תורג'מן, שירה ורשבסקי - ארט
ג'ודי רותם - קופי
ליאת קידר - מנהלת מחלקת פלנניג, ליאת רוזנר - פלננינג
יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
ORS - גיוס והשמת כח אדם:
חברת ORS הוקמה לפני יותר מ-25 שנה ונחשבת לאחת מהחברות המובילות בארץ בתחום איוש והעסקה של כח אדם זמני וקבוע, בכל מגוון המקצועות הקיימים במשק. ORS פועלת בפרישה ארצית רחבה, הכוללת 23 סניפים שמאפשרים מתן פתרונות כח אדם אופטימלים על-פי מיקומו המדויק של הלקוח. סל המוצרים של החברה רחב ומספק גמישות מקסימלית מול דרישותיהם וצרכיהם של המעסיקים ובכלל זה שירותי העסקה, השמה, מיקור חוץ, הדרכה וניהול פרויקטים.