X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פוליקרט טכנולוגיות
▪  ▪  ▪

חברת 'פוליקרט טכנולוגיות', המתמחה במתן פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, רכשה מערכת חדשה לייצור מוצרים בטכנולוגיה של וואקום פורמינג. זוהי הפעם הראשונה שמערכת מסוג זה נרכשת ע"י חברה ישראלית. המערכת החדישה תאפשר לייצר לראשונה מוצרים לרבות אריזות פלסטיק קשיחות למפעלים ביטחוניים, תעשיות צבאיות ותעשיות אזרחיות, בישראל ובחו"ל.
המדובר על מערכת מובילה וייחודית לייצור מוצרים מחומרים תרמו פלסטיים, בגדלים שונים ובמידות מיוחדות. המערכת יוצרה בארה"ב בהזמנה מיוחדת עבור "פוליקרט טכנולוגיות". גודל המוצר שאותו ניתן לייצר על גבי מכונה זו הוא 4200 מ"מ (אורך), 2020 מ"מ (רוחב), 1300 מ"מ (גובה). עובי החומר המקסימאלי שבו ניתן להשתמש במכונה הוא 40 מ"מ.
המערכת החדישה מתוכננת לייצר מוצרים שעד היום יובאו רק מחו"ל או יוצרו ממתכת עקב גודלם.
מנכ"ל 'פוליקרט טכנולוגיות', מנחם גרינשפן טוען שרכישת המערכת תמקם את החברה בצמרת תעשיית המוצרים מחומרים תרמו פלסטיים.
לדבריו: "המערכת שרכשה חברת 'פוליקרט' הינה היחידה מסוגה בישראל ובמזרח התיכון ובעזרתה יהיה ניתן לשלב בין מגוון חומרים תרמו פלסטיים ולייצר גדלים ענקיים של מוצרים. הגודל החריג של המערכת מאפשר גמישות לגבי גודל המוצר שניתן לייצר והדבר מביא לאפשרויות ייצור מגוונות. המערכת החדשה פותחת בפני חברת 'פוליקרט טכולוגיות' שווקים חדשים ומביאה את החברה להיות המובילה בתחום הייצור של מוצרי פלסטיק גדולים בטכנולוגיית וואקום פורמינג, בישראל ובמזרח התיכון כולו. עד היום מוצרים כאלו יוצרו מפח , פיברגלס או לחילופין יובאו רק מחו"ל".
יש לציין כי בימים אלו נמצאת חברת 'פוליקרט טכנולוגיות' בשלבי משא-ומתן מתקדם עם מספר חברות לפיתוח וייצור מוצרים חדשים ביכולות הטכנולוגיות החדשות שנרכשו. ל'פוליקרט' שנוסדה לפני כ-26 שנים ניסיון רב בפיתוח פתרונות טכנולוגיים. החברה ממוקמת בקיבוץ "מצובה" שבצפון הארץ.
מפעל חברת 'פוליקרט' מפתח מארזים קשיחים ורכים, מחסניות פולימריות הבנויות עם משלב אינטגרלי, תיקים נישאים לאנשי הרפואה, מנשאים לאנשי הטכנולוגיה, מארז לפריסה מהירה של כוחות חילוץ והצלה ועוד. מהנדסי החברה עוסקים בתחום החומרים הפלסטיים ובתחום האריזה. החברות השונות פונות אל מחלקות הפיתוח של 'פוליקרט' לקבלת פתרון, כאשר הלקוח מגדיר את המוצר הנארז והרגישות הנידרשת מהמארז, ונושא התכנון והביצוע נעשה ע"י מחלקת הפיתוח של חברת 'פוליקרט'.
בנוסף, ניתן אף להציג בפני מחלקת הפיתוח מוצר ממתכת ולבקש להמירו למוצר העשוי מחומרים פלסטיים, כשבמהלך העבודה מתבצע עיבוד החומרים ועיצובו החדיש של המוצר. לחברה מחלקת הנדסה ופיתוח שבראשה עומד אבי לחיאני.
בין לקוחותיה של 'פוליקרט טכנולוגיות' ניתן למנות את: 'רפא"ל', 'התעשיה האווירית', 'אלביט', 'צה"ל', 'GIVEN', 'קודאק', 'המלט', 'סאסא', חברות אלקטרוניקה, חברות אלקטרו אופטיקה ואף מספר חברות בחו"ל.

תאריך:  04/01/2007   |   עודכן:  04/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il