X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת IsrA.L.S
▪  ▪  ▪
[צילום: רני שטיינר]

האמנים אהוד בנאי, ארקדי דוכין, מיכה שטרית ואביתר בנאי יופיעו בהתנדבות בערב חד-פעמי למען ישראלס - העמותה לחקר מחלת ניוון השרירים איי.אל.אס. המופע יערך במוצאי שבת, 27 בינואר, באולם סמולרש באוניברסיטת תל אביב.
הארוע הנקרא "שותפים למאבק", נערך ביוזמתו של אילן גרו, חולה במחלת ה- A.L.S, שהחליט לרתום את חברת EDS - החברה בה הוא עובד ואת שותפיה העסקיים לערב התרמה אשר כל הכנסותיו קודש לחקר מחלת ה- A.L.S. החברות אשר נרתמו לתת חסות לאירוע בתרומה בסך 5,000 דולר כל אחת הן: Sun, Oracle, EMC, Xerox, Dell, EDS. עובדי חברות אלו הצטרפו גם הם לתרומה על-ידי רכישה אישית של כרטיסים לאירוע.
את הערב ינחה בהתנדבות אהרל'ה ברנע, מנחה אולפן שישי בערוץ 2. בשעה 20:00 תערך קבלת פנים עם גבינות ויין והמופע עצמו יתחיל ב-21:00. האירוע פתוח לרכישת כרטיסים על-ידי הקהל הרחב דרך אתר עמותת ישראלס : www.israls.org או בטלפון: 8252233- 04.
מחלת ניוון השרירים .A.L.S ((Amyotrophic Lateral Sclerosis, הידועה גם כמחלת "לו גריג", הינה המחלה הקשה ביותר מקבוצת המחלות הניווניות.
התקדמות המחלה גורמת להריסת תאי העצב המוטוריים ההיקפיים וכתוצאה מכך השרירים נחלשים עד לשיתוק מוחלט ומוות בתוך 4-2 שנים. מחלת ה-A.L.S. היא מחלה קטלנית ו"מחלה יתומה" שאין לה תרופה. הסיבה לכך היא מכיוון שהחולים מתים כל כך מהר, לא נוצרת 'מסה קריטית' של חולים שתהווה כדאיות כלכלית לחברות התרופות להשקיע בחקר המחלה.
עמותת ישראלס יוזמת ומממנת מחקרים גם כדי לתת קצה חוט לחברות התרופות להיכנס לתחום בפיתוח תרופה. בארץ יש בכל זמן נתון כ-600 חולים ובכל שנה מתים בישראל כ-150 איש, שזהו אחוז גבוה ביותר.
את עמותת IsrA.L.S יזם והקים דוד כהן, איש עסקים מחיפה שחלה במחלה, בסיוע של חולים וחברים לצורך קידום מציאת תרופה למחלה. העמותה מתמקדת בקידום מחקרים ב-A.L.S. עם מיטב החוקרים בארץ, ובגיוס משאבים למחקרים אלו. עמותת ישראלס, שבראשה עומדת קבוצת חולים נחושה, יוצרת בשקט ממש מהפכה בתחום חקר מחלת ה-. A.L.S בישראל. נכון להיום הוגשו 18 הצעות מחקר מטובי החוקרים: 7 מחקרים כבר יצאו לדרך, ולשאר מחפשים מימון. מחקרים אלו עשויים לשפוך אור חדש על המחלה ולקרב את מציאת התרופה למחלה איומה זו.

תאריך:  04/01/2007   |   עודכן:  04/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il