X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גת מזון
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת גת מזון הנמצאת בבעלות מלאה של ליימן שליסל, מרחיבה פעילות ונכנסת לקטגוריית הפירות היבשים ומשיקה סדרת מוצרי פירות יבשים מזנים איכותיים, ארוזים בקופסאות השומרות על טריות המוצר לאורך זמן. הסדרה כוללת בשלב ראשון 5 מוצרים ובהם: משמשים, תמרים, שזיפים מיובשים, צימוקים בהירים וצימוקים כהים. בפיתוח הסדרה החדשה הושקעו כחצי מיליון שקל.
איציק שמואל מנהל השיווק בחברת גת מזון מסר כי בתום שנת הפעילות הראשונה צפויה החברה להחזיק בנתח שוק של כ- 15% משוק הפירות היבשים הארוזים בישראל. עוד מסר שמואל כי במסגרת ההשקה בכוונת החברה לרענן ולהגדיל משמעותית את קטגוריית הפירות היבשים בישראל, ובתוך כך להפוך למובילים את השוק בפיתוח ובחדשנות. הכניסה לקטגוריות הפירות היבשים" מדגיש שמואל, "נעשתה לאחר בדיקה מקיפה של השוק וזיהוי קיומו של פוטנציאל שטרם מוצה".
הרגלי צריכה והיקף שוק הפירות היבשים
·היקף שוק הפירות היבשים בישראל עומד על כ- 600 מיליון ₪ בשנה.
·33% מהמכירות של מוצרים אלו מתרכז בט"ו בשבט.
·75% מבתי האב בישראל נוהגים לרכוש פירות יבשים לכבוד החג
·סל הקנייה הממוצע של פירות יבשים עומד על כ- 70 שקל.
·המוצרים המובילים בקטגוריה הם: תמרים, משמשים, שזיפים, צימוקים ודבלים.
·שוק הפירות היבשים בישראל מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות:
- הקטגוריה המסורתית, המחזיקה בכ- 90% מסך המכירות כוללת את התמרים, משמשים, שזיפים, צימוקים, דבלים, אגוזי מלך ושקדים.
- קטגוריית הפירות הטרופיים, המחזיקה בכ- 10% מסך המכירות כוללת אננס, פפאיה, מנגו וכד',
על גת מזון
מפעלי גת מזון, הנמצאים בקיבוץ גבעת חיים מאוחד, הוקמו בשנת 1953 על יסודות מפעל הבוטנייה של הקיבוץ תחת השם "פריגת". בקיץ 2006 רכשה חברת ליימן שליסל את חברת גת מזון ומאז נחשב מותג קליית גת למותג מוביל הנמצא בכל רשתות השיווק, המרכולים והמכולות ומחזיק בכ- 30% מנתח שוק הפיצוחים הארוזים.
שוק הפיצוחים הישראלי מגלגל כמיליארד שקל בשנה. על פי הנתונים של קליית גת, הישראלים מפצחים כ- 6000 - 8000 טונות של פיצוחים בשנה.
על חברת ליימן שליסל
ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בין המותגים המיובאים ומשווקים באופן בלעדי על ידי ליימן שליסל ניתן למנות בין השאר גם את: מנטוס, צ'ופה צ'ופס, הלס, פררו רושה, וורטר, טופיפי, מרסי, סמינט, קינדר, לואקר, ג'נרל מילס, הוט פופ, קליית גת, קלפני, לחמי ועוד. בחברה מועסקים כ-400 עובדים ובעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

תאריך:  08/01/2007   |   עודכן:  08/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
JO.infoUNIVERSAL
- הודעה מטעם JO.infoUNIVERSAL
יעל שביט
- הודעה מטעם תנובה
רהב תקשורת, יח"צ
- הודעה מטעם סילי
אילן פילו, יחסי ציבור
- הודעה מטעם עיריית הרצליה
רונן הלל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il