רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן, עולה השבוע עם קמפיין ממוקד על גבי 10 שלטי קירות לרגל השקת קולקציות 2007 אותו מובילה השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד.
הקמפיין, שימשך שנה שלמה , עד סוף 2007, יכלול שילוט במיקומים מרכזיים על ציר איילון: בניין ווסטי ובניין פיבקו על איילון, שלט על גשר גני התערוכה, בטיילת אילת, נמל התעופה בן-גוריון ברוטנדה ובשרוולים בדרך לחנויות הדקה ה-90. ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת
בכ-3.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין חושף את הקולקציה החדשה הכוללת 9 סדרות חדשות שעוצבו בהשראת תכשיטי הוינטאג', ומציג פריטים עם אבני חן יקרות ויהלומים, פריטים העשויים מרשת זהב, פריטים העשויים מחוליות ועוד.
ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל מסר כי : "קמפיין זה מאפשר חשיפה רחבה יותר של הקולקציות החדשות למגוון רחב של קהלים. כמו כן, מיקומי השילוט, הנמצאים על צירי מפתח , מחזקים את המובילות של ה.שטרן בענף תכשיטי היוקרה בארץ. עוד מוסר קורט כי בנוסף לקמפיין הקירות, יוצאת רשת ה.שטרן עם קטלוג מהודר בכיכובה לאשלי ג'אד, שיופץ לכ-80 אלף בתי אב בישראל וכן בחנויות הרשת".