חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, עולה ביום רביעי (10.1) בקמפיין חדש למותג פיג'ו. הקמפיין החדש עושה שימוש באריה המהווה את הסמל של המותג פיג'ו ומדגיש את העוצמה והדינאמיות שלו תחת המסר "החיים הם ג'ונגל. כדאי שתהיה אריה". הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב ביום רביעי לתקופה של שבועיים בעלות מדווחת של 1.7 מיליון שקל.
אריה – מלך הג'ונגל בסרטון שהנו הפקה מקומית, נראה צל של מלך החיות דוהר ברחובותיו של הג'ונגל העירוני. צל האריה הדוהר ברחובות מדגיש את היותו של האריה מלך הג'ונגל ומייצג את הביטחון הקיים במותג ובמכוניות פיג'ו וכן את העוצמה, הדינאמיות והמלכותיות, תכונות הניכרות במכוניות אלה.
במהלך הסרטון נראה צל האריה חולף בריצה על פני קירות, חומות, שיחים ומנהרות, וכך, לקראת סיום הסרטון נפתחת התמונה ומתגלה כי את הצל יוצרת מכונית פיג'ו ולא אריה רגיל.
לדברי סיגלית בן חיון, מנהלת השיווק בדוד לובינסקי: "הקמפיין החדש מדגיש את ערכי המותג פיג'ו וכן מדגיש באופן סימבולי את התכונות הקיימות במכוניות פיג'ו. מכוניות אלה מספקות ביטחון ושקט נפשי לנוסעים בה, תכונות חשובות ההופכות את מכוניות אלה למובילות בשוק. בזכות כך, ובזכות הדינאמיות והקדמה שמספקות מכוניות אלה, רבים מהלקוחות אשר רוכשים מכוניות פיג'ו בוחרים לבצע רכישה חוזרת גם בקניה הבאה שהם מבצעים ובכך מביעים בפועל את ביטחונם במוצר.