חב' "תמי 4" קיבלה את תו אמון הציבור לאור העובדה שעמדה בכל הקריטריונים שנבדקו, ביניהם הגינות בפרסום, גילוי נאות ושקיפות המידע, שרות נאות ואחריות המוצר, הגינות בעריכת חוזים, עמידה בתקנים וקיום ושמירה של פרטיות הלקוח.
חב' "תמי 4" השקיעה בשנים האחרונות למעלה מ-5 מיליון ₪ בהרחבת מערך השירות, הקמת מרכז שירות לקוחות חדש, הגדלת מערך הטלמרקטינג והקמת מערך אנשי שירות הכולל למעלה מ-170 עובדים.
מר דני טרגן, מנכ"ל חב' "תמי 4" מציין שהחברה גאה להיות הראשונה והיחידה בקטגוריית המים שמקבלת את תו אמון הציבור ורואים את נושא ההגינות הציבורית כחלק מערכי החברה במשך 35 שנים.
חב' "תמי 4" רואה חשיבות גדולה בצעד זה ומקווה לסחוף חברות נוספות לפעול בסטנדרטים הנ"ל על-מנת לשפר את תדמית חברות המים בישראל.
מאמון הציבור נמסר כי "תמי 4 הינה החברה הראשונה בתחום מטהרי המים שנמצאה ראויה לתו אמון הציבור ועברה את תקופת הבקרה בהצלחה.
תחום מטהרי המים הינו אחד התחומים הבעייתיים ביותר בתחום הצרכני בישראל. מדובר בהטעיות רבות בפרסומי חברות, הטעיות ובעיות בשלב השיווק והמכירה והתעמרות בצרכנים בשלב השירות - אין ספק כי זהו ענף בו הבידול על-רקע של הוגנות צרכנית הינו בעל חשיבות רבה".
במשך השבוע הקרוב הנהלת החברה תבצע הסברה לכל עובדי החברה, במחלקות והאתרים השונים.
תו אמון הציבור הוא חלק מעמידה של חברת תמי 4 בתקנים בינלאומיים וישראלים מחמירים ביותר: ISO-9002, WARS, W.Q., תקן 1505, תקני NSF.
לאחרונה חתמה חב' "תמי 4" הסכם חסות אסטרטגי עם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל למשך 3 שנים (3 עונות) בהיקף כללי של כ-2 מיליון ₪.
ההחלטה לחתום הסכם חסות לתקופה של 3 שנים נובעת מהעובדה ש"תמי 4" קיבלה את כל הפרסום המקיף של קוביית הענק שהוקמה השנה על תקרת אצטדיון הכדורסל ביד אליהו, קובייה שבהקמתה הושקעו מאות אלפי דולרים. על קובייה זו יוקרנו לאורך כל המשחקים קלוז- אפים מביצועי השחקנים במשחקים, קטעים ארכיונים וכתוביות הנחייה לעידוד לקהל האוהדים.
חברת תמי 4 הינה החברה הגדולה בישראל בתחום ייצור ושיווק מטהרי מים וברים למים מטוהרים ולאחרונה השיקה את "תמי בר FAMILY" - בר המים המתקדם בעולם. לחברה כ-150 אלף לקוחות בישראל ועוד כ-25 אלף לקוחות בחו"ל.