X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דקסון
▪  ▪  ▪

עידכון חשוב לכל המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה, בבואם לבחור את מצע הקמפיין: סקר שנערך עבור המותג דקסמול, לטובת קמפיין פרסומי העוסק במשא-ומתן עם סוריה, קובע כי 60% מהציבור הישראלי בעד משא-ומתן עם סוריה.
מבט ממוקד על ציבור הבוחרים בישראל מגלה כי כ-50% מהצעירים, גילאי 18-29, מביעים נכונות לשבת למשא-ומתן עם סוריה, לעומת למעלה מ-70% מבני ה-30-59, המאמינים כי ניתן לשבת על שולחן הדיונים עם סוריה. 29% מהישראלים אינם תומכים במשא-ומתן עם סוריה.
ומסתבר כי למשא-ומתן יש תופעות לוואי: נתוני הסקר החדש מראים כי 15% מהישראלים חשים כי השתתפות במשא-ומתן הינה כאב ראש. 22% מדווחים על תחושות של "פרפרים בבטן" לפני ישיבה למשא-ומתן ואילו 51% העידו כי "לוקחים בקלות" ישיבה למשא-ומתן.
נתונים מגדריים מראים כי 55% מהגברים ציינו כי "לוקחים בקלות" השתתפות במשא-ומתן. עבור 25% מהנשים משא-ומתן מלווה בתחושות של "פרפרים בבטן".
יוש פורת, מנהל שיווק OTC ומוצרי צריכה ב'דקסון': "המשא-ומתן לשלום הוא נושא שעולה בחיינו בתדירות עונתית ואם להתרשם מעשרות ספרים שכבר נכתבו על מפגשים כאלה, כנראה שיש כאן כאב ראש לא קטן, לכל הצדדים.
הסרטון צולם בתחילת 2006 מתוך כוונה להעלותו לשידור בתקופת הקיץ, אולם המציאות כנראה חזקה מכל קמפיין, נאלצנו להמתין עם העלייה לאוויר עד לזמנים רלוונטיים יותר. המסר בקמפיין: במקום לספר לכולם כמה את סובלת, קחי דקסמול פלוס".
הקמפיין, עולה בימים אלה בטלוויזיה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום פובליסיס -מלניק, עבור חברת התרופות "דקסון".
תסריט ובימוי - אמיר הספרי, הפקה - איבונה קרוגליאק.
שחקנים: נורמן עיסא-ראש צוות המו"מ הסורי. איציק בן מלך - ראש צוות המו"מ הישראלי, מתורגמנית-יעל צפיר.
משפחת מוצרי דקסמול בנויה על מגוון מוצרים המספקים פתרונות למגוון רחב של קהלי יעד, בכל שעות היממה ועבור כל הצרכים.
דקסמול - "הקפליה הצהובה שעושה את העבודה", מסייעת בהורדת חום ובשיכוך כאבים, ממותגי ה-OTC הוותיקים בשוק הישראלי.
דקסמול פלוס הינה פיתוח ייחודי לדקסון, קפלייה המורידה חום, משככת כאבי ראש חזקים ואינה פוגעת בערנות.
"דקסון" הינה חברת תרופות מובילה בישראל העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה ופטנטים בינלאומיים בתחום הרפואה. בין מוצרי ה-OTC של החברה המשווקים בישראל: דקסמול, אומפרדקס Z, אדקס, מיקרופירין, זילרגי' ועוד.

תאריך:  15/01/2007   |   עודכן:  15/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il