'שירותי בריאות כללית', רשמה הצלחה גדולה לאחר קמפיין הצעירים בכיכובו של דודי בלסר. לפי בדיקות שערכה הכללית, והשוואות עם נתוני פניות ומכירות באמצעות הטלפון, בתקופה שלפני הקמפיין - נרשמו עליות משמעותיות בכל הקטגוריות - הנתונים מצביעים על גידול של 119% במספר הפניות למוקד "כללית CALL", גידול של 89% במכירות וגידול של 104% בכמות העסקות.
הקמפיין שהיה מיועד לצעירים פנה בעיקר לקהל המתעניין בשירותים ש'הכללית' נותנת בתחומי אורח חיים בריא כגון -דיאטות, וכושר.
נושאים אלה הועלו בעקבות מחקר מקדים שבדק את תחומי העניין של צעירים ואכן - התגלה שרוב הפניות במהלך הקמפיין הן של אוכלוסיה צעירה - 51% פניות של צעירים עד גיל 44, ורק 32% פניות של בני גילאים 45-59. עוד עלה מן הנתונים כי המוצרים המבוקשים ביותר היו יועצי דיאטה - 60%, ומאמני כושר - 33%.
MRM Israel, מקבוצת מקאן אריקסון העולמית, יצאה יום שישי האחרון (13.9.02) בקמפיין הנקרא – 'כללית בקליק'. הקמפיין הופיע באתרים וואלה, ynet, ו-MSN והכיל פרסומות מתפרצות בטכנולוגיית top layer מבית ad4ever ובאנרים מסוגים שונים.
הקמפיין פרסם את מגוון שירותי האינטרנט החדשים של שירותי בריאות כללית, אשר ישפרו את השירות ללקוחות הכללית.
השירותים המוצעים: הזמנת תורים לרופאים מומחים, קבלת תוצאות מעבדה, קבלת מידע כללי בנושאי אורח חיים בריאים ועוד. כל המידע הרפואי חסוי ומאובטח באמצעות מערכת אבטחת מידע המבוססת על טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם.
קרדיטים:
מנהל תחום אינטרנט: אלון מוליאן
ארטדיירקטור: עופר נדור
מנהל פרויקט: ציפי אולינובר
מעצבים: ליאת פריד,
מתכנת: אביגדור בראון.