X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נסטלה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

חברת אסם עולה בקמפיין חדש לדגני הבוקר האני נאט צ'ריוס בכיכובו של טל מוסרי.
לראשונה בישראל, מובילה נסטלה אסטרטגיה של פניה לילדים עם מסר של בריאות ולא רק טעם. בקמפיין, מתייחסים אל הילדים כאל צרכנים בוגרים היודעים לבחור את הטוב ביותר עבורם. הקמפיין מיועד לעודד את הצריכה היומית של דגני האני נאט צ'ריוס, דגנים מלאים, בריאים ומועשרים בדבש אמיתי בקרב ילדים.
הקמפיין החדש כולל סרטון טלוויזיה בכיכובו של השחקן טל מוסרי, כוכב ערוץ הילדים. בסרט, המשלב גם אנימציה, מבויים כקליפ בו ניראה טל כשהוא שר שיר ראפ קיצבי המסביר לילדים שבתוך סדר היום העמוס שלהם, חשוב מאוד להתחיל את הבוקר עם ארוחת בוקר בריאה הכוללת דגנים מלאים. הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
במהלך החודש הקרוב יתפרסמו על גבי אריזות דגני הבוקר של נסטלה תמונות של מנחי ערוץ הילדים, אשר יתנו טיפים בנושא תזונה נבונה הכוללת דגני בוקר מלאים.
הבחירה בערוץ הילדים כשותף להובלת המהלך נעשתה לאור המקום המרכזי שתופס הערוץ בעולמם של הילדים והנוער, והאופן בו נתפסים בעיניהם מנחי הערוץ ותכניו.
איילת תורן דובר, מנהלת שיווק דגני בוקר נסטלה באסם אומרת "הילדים מהווים גורם דומיננטי בבחירת המזון אותו הם אוכלים ועל כן חשוב מאוד להעביר להם את המידע על היתרונות התזונתיים כדי שאלו יהוו חלק מהשיקולים שלהם בבחירת המזון אותו הם אוכלים. חשוב להתייחס אליהם כקהל בוגר לכל דבר ולהעביר להם את המסר הבריאותי באמצעות דוברים שהם אוהבים ומעריכים".
באתר ערוץ הילדים נבנה מדור מיוחד בנושא תזונת בוקר בריאה ובו טיפים על היתרונות בדגנים מלאים לילדים. הכתובת: www.shesh.co.il
הקמפיין בהשקעה של 2 מיליון ₪ כולל פרסום בטלוויזיה בערוצים: 2, 10 ו-24.
קרדיטים:
אסם:
מנהלת השיווק: איילת תורן דובר
מקאן אריקסון:
מנהל לקוחות: יעל ברזם
קריאטייב: יותם שרון
תקציבאית בכירה: מיטל נווה
פלנרית בכירה: ענת סגל
סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי
מדיה פלנר: יניב סנה
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
חברת הפקה: נגה תקשורת
במאי: טל יופה
צלם: שי גולדמן
מפיק בפועל: תמי מרגלית
בית פוסט: פרימוס
מפיקת פוסט: דגנית רייסמן
עורך: דולב מורן
מוזיקה: דני רייכנטל
מילים: רן שריג

תאריך:  17/01/2007   |   עודכן:  17/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il