X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם bariba
▪  ▪  ▪

מתחם הבילויים החדש של תל-אביב בנמל הישן מציע מעתה גם מסעדה המשלבת פינוק עם סגנון חיים בריא: "bariba - מטבח מודרני בריא". המסעדה, המשתרעת על 200 מ"ר, נמצאת בקומת הכניסה של בית "דרך חיים", מתחם פעילויות הוליסטי ראשון מסוגו לחיים בריאים ומאוזנים שנפתח לאחרונה בשפך הירקון, מעברו הדרומי של גשר רידינג. מאחורי תמהיל הפעילויות עומדת התפיסה שהמפתח לחיים בריאים ומאוזנים טמון בתזונה נכונה, איזון נפשי ופעילות גופנית.
מסעדת bariba מציעה לאורחיה חוויית בילוי מפנקת, שמשלבת תפריט איכותי ומגוון, אווירה נעימה, חלל ישיבה מרווח ושירות מקצועי וידידותי. מראה הירקון הנשפך אל הים ומגדל תחנת הכוח רידינג רק משלים את החוויה.
bariba עונה על הצורך הגובר והולך של הסועד הישראלי ליהנות גם בבילוי מחוץ לבית מאוכל שמשתלב בסגנון חיים בריא, והיא מגשימה הלכה למעשה את החזון של בית "דרך חיים" לגבי תזונה מאוזנת. התפריט מציע לסועד מבחר רחב של מנות מענגות חיך, שמוכיחות כי אוכל מענג אינו בהכרח אוכל עתיר שומנים וכולסטרול, להיפך.
התפריט כולל מגוון רחב של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, ארוחות בוקר ייחודיות, קוקטיילים אקזוטיים נטולי אלכוהול על בסיס פרי ומשקאות חמים מגוונים עם מבחר רחב של חליטות תה - והכל במחירים שווים לכל נפש. התפריט ישתנה אחת לשלושה חודשים - בהתאם לחילופי העונות ומבחר חומרי הגלם שהשוק מציע.
בין המנות הראשונות בולטות סלמון בכבישה אדומה ביתית עם סלט תפוחי אדמה; מרק מתקתק מירקות כתומים עם שמן צ'ילי וקציפת כוסברה; מרק ארטישוק ירושלמי ופטריות עם קרם פרש ושמן כמהין; או דלעת צלויה עם תבשיל קינואה ויוגורט, נענע ורימונים. תפריט המנות העיקריות מורכב בעיקר מדגים ופסטה תוצרת בית ובולטות בו מנות כמו מוסר צלוי עם ריזוטו אבוקדו בוויניגרט תפוזים ועירית; סלמון שלוק עם אורז שחור, פסטו כוסברה וביצי סלמון; רביולי סלק עם ארטישוק ירושלמי וגבינת סנט מור בציר עגבניות צלול ונזיד ירקות עם קובה פטריות. בין הקינוחים בולטים פנקייק מקמח מלא משובץ באגסים עם פירות צלויים וגבינת מסקרפונה וקרם בננה קרמל עם פירות צלויים וקריספי גרנולה.
ההיבט הבריאותי נובע מצורת ההכנה של המנות - הטיגון הוא מחוץ לתחום המטבח של bariba, ומשילובם של חומרי גלם טריים ואיכותיים ללא פשרות, המצטיינים בערכים תזונתיים גבוהים, כמו דגים עשירים באומגה 3 (להפחתת סיכון למחלות לב וכלי דם), ירקות כתומים (עשירים בנוגדי חימצון), קמח מלא (עשיר בסיבים תזונתיים) וכדומה.
לכל הזמנה היוצאת מן המטבח מתלווה גם הפתעת פינוק בריאה, על חשבון הבית, כמו "שוט" של קוקטייל מיץ ירקות סחוטים.
מאחורי התפריט של bariba עומד השף אורן לוקסנבורג, שגיבש אותו בשיתוף עם הדיאטנית הראשית של "שירותי בריאות כללית", אירית פורז. לוקסנבורג: "העיקרון שהנחה אותי בבניית התפריט היה קודם כל הטעם. כל המנות בתפריט הן כאלה שאני נהנה לאכול בעצמי ואוהב לארח איתן. עיקרון נוסף שהנחה אותי היה הקפדה על צבעוניות הצלחת, שמשלימה את החוויה החושנית. היתרונות הבריאותיים מעניקים לכל מנה ערך מוסף".
שעות פעילות:
ימים א'-ה' 8:30-22:00.
יום ו' 8:30-14:00.
bariba, בית דרך חיים, שפך הירקון נמל תל-אביב, טל' 6044044-03

תאריך:  23/01/2007   |   עודכן:  23/01/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il