טוטו ווינר יוצא בקמפיין אינטרנט חדשני באמצעות חברת השיווק הדיגיטלי TBWA/DIGITAL.
הקמפיין החדש פונה בעיקרו לגברים אוהדי ספורט המודעים ליכולתם להרוויח באמצעות הידע שלהם. מבית טוטו ווינר נמסר שזו פעם ראשונה שווינר משלבים את הקמפיין האינטרנטי יחד עם הסרטון הפרסומי הטלוויזיוני. עוד מוסרים בווינר כי העלאת הסרטונים באתרי האינטרנט הפופולאריים מגביר את הזכירות ומשלים את המסר הפרסומי באינטרנט ביחס למותג ווינר.
הקמפיין יעלה תחת הסלוגן: "לפחות בספורט אתה מבין". הקמפיין האינטרנטי יעלה באתרים Ynet, one , nrg, ספורט 5 וואלה. הקמפיין מבית טוטו ווינר יעלה יחד עם משרד הפרסום יהושע TBWA\ בטלוויזיה ובעיתונות בהיקף משותף של כמיליון $.
חברת TBWA\DIGITAL שהוקמה בשנת 1997 ע"י גיא וירון מור תחת השם "מור אינטראקטיב", נרכשה בינואר 2006 על-ידי קבוצת הפרסום TBWA העולמית ובכך הפכה לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. בהמשך 2006 הכריזה TBWA\DIGITAL על הפיכתה לבית שיווק דיגיטלי המספק את כל שירותי הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת.
החברה כוללת כיום ארבע יחידות: פרסום באינטרנט, בניית אתרים, שיווק במנועי חיפוש ויחידת יחסי ציבור אונליין. החברה מונה 40 עובדים ומטפלת בלמעלה מ-40 לקוחות ביניהם טוטו ווינר, מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, קבוצת מעריב ועוד.