"בארכה", מותג מזון חדש בשוק המזון הישראלי, המתמחה במזון ערבי אותנטי מושק בימים אלה, בהשקעה של 4 מיליון ₪, על-ידי רושדי תעשיות מזון חברת המזון הערבית ישראלית הגדולה והותיקה בישראל. "בארכה" שפירושו ברכה ושפע בערבית, יתמקד במוצרי טחינה גולמית בטעמים ומוצרי חלבה אותנטית בטעמים.
בימים אלה עולה קמפיין להשקת המותג באמצעות משרד הפרסום פובליסיס אריאלי שיתמקד בהצגת קו מוצרי הטחינה והחלבה של בארכה. הקמפיין, ברוח חזון המותג, מביא טעימה מתרבות המזון והאירוח הערבי לכל בית בישראל.
הקמפיין מתמקד בסדרת סרטוני אנימציה בהם המוצרים הופכים לכוכבי תרבות המזרח בדגש על סממני התרבות האתניים עם צלילים, צבעים וריחות ססגוניים ומזרחיים. החל מאריזת טחינה שהופכת לרקדנית בטן ואריזה ההופכת לדרבוקה אתנית לצלילי תיפוף, ועד לאריזת חלבה שהופכת לעוד.
הקמפיין עולה בטלוויזיה ובעיתונות.
קרדיטים: סמנכ"ל קריאייטיב - גיא נתיב; מנהל קריאייטיב - דוד אביטל; קופירייטר - מיכאל גורי; ארט - שרון ראובן; מפיקה - אסנת אבן טוב; סמנכ"לית פלנינג - עטרה בילר; פלנרית - מיכל עובדיה; תקציבאי - אלדד מלניק; סופרווזרית - נטלי בורנשטיין; יחסי ציבור - שטרן אריאלי.