X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קרוקר
▪  ▪  ▪

רשת האופנה הבינלאומית "קרוקר" (CROCKER) תשקיע השנה מיליון דולר בפרסום. קרוקר מחדשת את המערך האסטרטגי-שיווקי והפרסומי שלה וגייסה את היועץ האסטרטגי למיתוג ושיווק איתן דור-שב ואת אלאן אזולאי, מייסד ובעלים לשעבר של חברת שביניון (CHEVIGNON) העולמית להוביל את התקשורת השיווקית של החברה והמותג.
במכרזים שהתקיימו לאחרונה זכה משרד הפרסום "ענבר מרחב שקד" בתקציב הפרסום של קרוקר, (עליו התמודדו עוד שני משרדי פרסום אחרים), ומשרד יחסי-הציבור "ארד תקשורת", שיטפל בקרוקר באמצעות מחלקת צרכנות וסגנון חיים, המתמחה, בין היתר, בתקציבי אופנה. צלם הבית של החברה ימשיך להיות גולי כהן.
לדברי אבי לוי, מנהל רשת "קרוקר" ישראל, הרשת עוברת מהפך בחשיבה המותגית שלה במטרה להגיע לקהלים חדשים. כחלק מתהליך המיצוב תתמקד קרוקר במסרים ערכיים לעולם הג'ינס, "כמי שחרטה על דגלה את המומחיות בג'ינס ומקפידה על איכויות ייצור שלא נראות בישראל ונהוגות בבתי אופנת הג'ינס המובילים בעולם, שמה לעצמה קרוקר כמטרה להוביל את תחום הג'ינס המעוצב והאיכותי גם בישראל". לדבריו, השינויים הגורפים יבואו לידי ביטוי בחוויה מלאה המשלבת ג'ינס ואופנה בחנויות הרשת ובחנויות הבגדים המובחרות ברחבי הארץ.
רשת האופנה CROCKER ישראל מובילה את אופנת הג'ינס בישראל מזה כ-20 שנה. ליין ג'ינס הפרימיום של הרשת מיוצר מבד יפני, בכביסה ובתפירה איטלקיים. הרשת מונה כיום 25 חנויות ברחבי הארץ, המציעות מגוון רחב של ג'ינסים עדכניים, חולצות, ז'קטים ואביזרי אופנה, לגברים ונשים. חנויות קרוקר בעולם פרוסות על פני שלוש יבשות.

תאריך:  07/02/2007   |   עודכן:  07/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בר תקשורת
- הודעה מטעם רשת Yellow
נדב כהן-קידר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם 9,000,000
כותרת יחסי ציבור
- הודעה מטעם אלי לילי
אור-לי מדמון, יחסי ציבור
- הודעה מטעם "קפה קפה"
לירז בללי-שושן
סיון פרג', מבית "פרג'" הנוסטלגי, חתם על הסכם ייבוא ושיווק בלעדי של מותג אלבומי היוקרה "בוטיצ'לי" בהשקעה של 150,000$
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il