X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Software AG
▪  ▪  ▪

חברת התוכנה הגרמנית Software AG המיוצגת בישראל על-ידי SPL הכריזה על קו מוצרים חדש, ה-Crossvision, סוויטה מתקדמת לפתרונות SOA. ההתמקדות בתחום זה הינה החלטה אסטרטגית של החברה, שמטרתה להוביל את שוק ה-SOA העולמי בתוך כשנה.
קו מוצרי ה-crossvision מצטרף לקו מוצרי ה-ETS של החברה הכולל את בסיס הנתונים ADABAS 2006 ושפת הפיתוח Natural 2006.
קארל היינץ-שטרייביך, מנכ"ל Software AG העריך כי ב- 2007 יגדל היקף מכירות קו מוצרי ה-crossvision במידה ניכרת בשיעור שינוע בין 20%-30% וכי החברה תשיג מובילות בשוק ה-SOA העולמי. את שנת 2006 סיימה החברה עם הכנסות בהיקף של 483 מיליון יורו ועם צמיחה של 10% בהשוואה ל-2005.
"הלקוחות כגון פולקסוואגן ובריטיש אירוויס רוצים SOA של פולקסווגן ושל בריטיש איירוויס, ולא של יבמ או אורקל", אומר קארל היינץ שטרייביך מנכ"ל Software AG. "מכיוון ש-Software AG באה עם ניסיון יישומי בתפירת פתרונות ללקוחות, יש לה עמדת מובילות מול המתחרים בפתרונות SOA, מה שיאפשר לחברה לייצר מובילות בתוך זמן קצר בשוק העולמי".
איתן לבטוב, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-SPL ציין כי יותר ויותר ארגונים בארץ מחפשים אחר פתרונות SOA משום שזוהי דרך להצעיד את הארגון קדימה. "מצד אחד קיימת דרישה בשוק לבוא בכל פעם עם שירותים ועם מוצרים חדשים ללקוחות, כאשר יכולת זו, בעיקר כשמדובר בארגוני אנטרפרייז, נשענת על טכנולוגיה. מצד שני, ארגונים מעדיפים להימנע מרכישת טכנולוגיות חדשות ומחפשים, בעיקר כשמדובר בארכיטקטורת S0A, פתרונות המראים ROI ברור ומובחן ויכולת שימוש בתשתיות הטכנולוגיות הקיימות. Software AG היא כיום החברה היחידה שמסוגלת לאפשר זאת", הוסיף לבטוב.
ה-crossvision הינה מעטפת פתרונות היוצרת סנכרון בין ההתנהלות והצרכים העסקיים של הארגון ובין תשתיות ה-IT שבו. המערכת מבוססת על סדרה של שישה רכיבים מודולריים העובדים בסטנדרטים של XML ו-Web Services אותם ניתן לשלב עם סביבות שונות, תוך התאמת הפתרון לצרכיו העסקיים של הלקוח. בנוסף, המערכת מאפשרת לייצר רכיבי אפליקציה חדשים המבוססים על המערכות הקיימות תוך תמיכה בטכנולוגיות AJAX וביצירת ממשקי משתמש עשירים. השימוש ברכיבים ייחודיים אלו מאפשר שליטה מלאה ושקיפות בתהליך הטמעת ה-SOA, תוך התחשבות בכל המערכות הקיימות בארגון, כולל אפליקציות סטנדרטיות, מערכות לגאסי, מערכות שנרכשו מיצרנים מובילים ומערכות שפותחו בארגון עצמו.

תאריך:  08/02/2007   |   עודכן:  08/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il