אומן החושים נמרוד הראל, כוכב תוכנית הטלוויזיה בערוץ 10, "בלתי נתפס", מוביל את קמפיין הפרסום של חברת כוון קרנות נאמנות בסיסמה: "בלתי נתפס? כנראה שעוד לא ראיתם את הביצועים של כוון".
קמפיין הפרסום מתחיל היום. היקף התקציב - 300 אלף דולר. הקמפיין יפורסם בעיתונות הכתובה, אינטרנט, שלטי חוצות, רדיו וכן בחסויות בטלוויזיה.
הראל אומר: כוון קרנות נאמנות - הכוון שלך לתשואות לאורך זמן... ומסביר: "ישנם דברים שנראים בלתי נתפסים. אבל האמת היא שהשגים מרשימים מבוססים על עבודה קשה, משמעת, מיומנות ומומחיות. כשמדובר בהשקעות אני סומך על כוון. כוון מוכיחה במשך שנים שמצוינות נמדדת לאורך זמן. אתם מוזמנים ליהנות מהתוצאות ולגלות שהבלתי נתפס - תופס!".
הראל, שזה לו הקמפיין הראשון שהוא מוביל בעקבות הצלחת תוכניתו בערוץ 10, קבע בכל ראיון עיתונאי שנתן בחודשים האחרונים, כי אין מדובר בכוחות על טבעיים. הוא הדגיש חד-משמעית, כי הצלחתו היא תוצאה של עבודה קשה שנמשכה שנים, הדורשת מיומנות והתמחות מיוחדת בכדי להגיע לרמת ביצועים כפי שהוא הגיע אליה.
לכן, החליטו בחברת כוון קרנות נאמנות לבחור בהראל כמוביל הקמפיין שלהם מאחר ותפיסת עולמו והשגיו מבטאים את שיטת העבודה וההצלחה של כוון בהשקעותיה בשוק ההון.
חברת כוון בניהולו של בני מוזס, משקיעה באמצעות 6 קרנות: שתי קרנות אג"ח, שתי קרנות כללי ושתי קרנות חו"ל. הפרסום ישים דגש על התשואות הגבוהות שהשיגו הקרנות בשלוש השנים האחרונות או בשנה האחרונה.
משרד הפרסום הוא: פרומדיה. יחסי הציבור - בן-ציון ציטרין.