חברת "מילגם שירותים לעיר בע"מ", זכתה במכרז שפרסמה רשות המים לביצוע פרויקט פיילוט לחיסכון במים שפירים בקרב המגזר הפרטי ב-23 ישובים נבחרים ברחבי הארץ.
הפרויקט המתוכנן לתקופת זמן של שנה, עלה השבוע בליווי קמפיין הסברה לצמצום צריכת המים הביתית בהיקף של 2 מיליון ₪. את הקמפיין, בהפקת חברת גולדפינגר תקשורת, תוביל דמות מצוירת של "שיבר" הגמל, דמות חביבה וידידותית, שתקרא לאזרחים הבוגרים והצעירים "להיגמל מבזבוז המים" וגם לקחת חלק במבצעי תמריץ שונים. הקמפיין יעלה באוטובוסים, שלטי חוצות, עיתונות מקומית ורדיו בשני גלים - קמפיין חדירה להצגת הפרויקט וקמפיין תחזוק.
את הקמפיין ההסברתי תלווה פעילות אקטיבית נרחבת של יועצי חיסכון, אשר יגיעו לכל הבתים השותפים לפרויקט וייעצו להם כיצד לצמצם את הצריכה הביתית, בין השאר באמצעות מכירת אביזרים חוסכי מים במחירי עלות. במקביל תפנה החברה גם למישורים חינוכיים ערכיים ותפעל במערכת החינוך לשם הפנמת המסרים בקרב הדור הצעיר.
זכי לבי, מנכ"ל משותף של חברת "מילם": "נושא צמצום צריכת המים הוא בעל חשיבות לאומית וציבורית, אך המרוויחים הישירים מחיסכון המים בבית הם התושבים, שיכולים לחסוך מאות ואלפי שקלים בשנה. שיבר יזמין את כל בני הבית לקחת חלק במאמץ המשפחתי כך שבאמצעות צריכה נבונה והתקנת אביזרי חיסכון יכולה משפחה לחסוך על הערכתנו כ-30% מהצריכה הביתית".
"מילגם שירותים לעיר בע"מ" היא החברה המובילה בארץ בתחומי הגביה והמים. החברה קיימת למעלה מ-20 שנה ומעסיקה כ-600 עובדים. היא מתמחה במתן שירותים לרשויות המקומיות בתחומי ניהול ותפעול מערך הגביה המוניציפאלית ובתחום צרכנות המים. היא גובה למעלה מ-2 מיליארד שקל בשנה עבור כ-100 רשויות ברחבי הארץ. כמו כן מספקת החברה לרשויות אחזקה מלאה ושוטפת של רשתות מים עירוניות ושירותים לגופים מוסדיים מרכזיים, ובהם חברת עמידר, חברת בזק וחברות הגז.