X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכללה האקדמית בית ברל
▪  ▪  ▪

המכללה האקדמית בית ברל יוצאת בקמפיין פרסומי חדש, שיעלה לאוויר ביום ה', ה-15 בפברואר בטלוויזיה ובאינטרנט, בהיקף כספי של חצי מליון דולר באמצעות משרד הפרסום אליקים הרמן. הקמפיין מתבסס על אסטרטגיה שיווקית חדשה שגיבשה המכללה עם משרד הפרסום ועל תהליך של מיתוג מחדש שהיא עוברת.
האסטרטגיה החדשה של המכללה מיישמת את עקרונותיו של ברל כצנלסון ואת רוחו היזמית, לעולם העבודה העכשווי. במסגרתה פיתחה המכללה תהליך הכשרה ואימון ייחודי אשר יסייע לבוגריה לנהל ביתר הצלחה את הקריירות שלהם ולהוות גורם מוביל ומלהיב בכל סביבת עבודה בה יפעלו. התפיסה מכונה "ברליזם", והתהליך: "ברליזציה".
המאייר דני קרמן נבחר לאייר את דמותו של ברל כצנלסון אשר תשולב בלוגו החדש של המכללה. סיסמת הקמפיין תהיה: "ללמוד לעבוד עם ניצוץ בעיניים".
לדברי בלהה מנדילוביץ', מנהלת השיווק במכללה האקדמית בית ברל, "הקמפיין מציג את הבידול של בית ברל מיתר המכללות דרך הערך המוסף שמציעה המכללה לסטודנטים ולבוגריה - מתן כלים להתמודדות טובה יותר עם המציאות שמחכה להם בשוק העבודה בתום לימודיהם. כל אלה מוצגים ברוחו ובהשראתו של ברל כצנלסון שהאמין בהצלחה אישית ובתרומה לחברה דרך יכולתו של היחיד להניע את סביבתו לפעולה ולשינוי".
לדברי דני אליקים, מנכ"ל משרד הפרסום אליקים הרמן, "הקמפיין הפרסומי עושה שימוש בדמותו של ברל ובערכים בהם האמין בדרך חדשה ומפתיעה - חיבור בית ברל לתפיסה חדשה של "עבודה". היום, אנשים מצפים ליהנות בעבודה, לממש את כישוריהם, לבטא את עצמם, למצוא טעם לחיים והתלהבות. הברליזם יעניק לסטודנטים כלים מעשיים להשיג מטרות חיוניות אלה".
ד"ר דן הרמן, שותף במשרד ויוצר הגישה האסטרטגית החדשה יחד עם הנהלת המכללה, מסביר כי אימוץ האסטרטגיה כולל גם חידושים שיוכנסו בהדרגה, החל בזמן הקרוב במסלולי הלימוד שהמכללה מציעה וכן בסדנאות ברליזם שיהיו משותפות לכלל הסטודנטים בכל המסלולים. "המיתוג והקמפיין הפרסומי הם ביטוי תקשורתי להתחדשות מהותית במכללה אשר מעוררת התרגשות רבה בסגל והתגייסות לפעולה " הוא אומר.

תאריך:  13/02/2007   |   עודכן:  13/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il