לקראת גיליון מרץ של מגזין TheMarker שיוקדש לנושא האינטרנט, נשלח אורן מג'ר, כתב המגזין ומבקר המסעדות, ע"י העורך מייקי דגן למשימה אתגרית - להרוויח בתוך שבוע 1000$ באמצעות האינטרנט בלבד. המשימה החלה היום, יום ד', ותסתיים ביום רביעי, עוד שבוע בדיוק.
הטקטיקה הראשונה בה נקט מג'ר היא למכור יום בחייו של מבקר מסעדות באתר המכירות walla Buy. המחיר ההתחלתי במכירה הפומבית הוא שקל אחד. בכסף זה בעצם אפשר יהיה לקנות נקודת פתיחה לקריירה עיתונאית. הכסף ייתרם לארגון הגג של ארגוני איכות הסביבה - חיים וסביבה.
הרוכש המאושר יאכל על חשבון מגזין TheMarker ארוחה עסקית מפנקת, ויכתוב ביקורת מסעדות שתפורסם במגזין אפריל 2007 תחת שמו המלא. אורן מג'ר ילווה את הרוכש לאורך כל היום, ינעים את זמנו וילווה אותו בכל אחת מתחנות חייו. בנוסף, תינתן לרוכש האפשרות לבחור לערוך שיחה עם אימא של אורן בנושאי היום, לקבל ייעוץ מרואה חשבון מנוסה (אבא שלו), גישה חופשית למאגר הפניות שקיבל ב-Jdate , הכרות עם חבריו הקרובים ועוד.
אורן מג'ר, כתב ומבקר המסעדות של מגזין TheMarker, אמר "שמחתי לקחת על עצמי את האתגר להרוויח בתוך שבוע 1000$ באמצעות האינטרנט. חייו של מבקר מסעדות הם מושא לקנאה ואני מקווה כי יום בחיי יהווה אטרקציה לגולשים רבים שיעזרו לי למלא את משימתי בהצלחה".
הכתובת הרלוונטית לאתר המכירות הפומביות:
[קישור] לקריאת הבלוג של אורן מג'ר היכנסו לרשת החברתית TheMarker café דרך אתר TheMarker בכתובת:
[קישור]